Gå til innhold

Pernille, Fredrikstad


Gjest

Anbefalte innlegg

Pernille er en herlig frodig, moden dame som elsker sex. Hun holder til i et fredelig område litt utenfor Fredrikstad sentrum. Pernille er ganske ny i bransjen, så her gjelder det å kjenne sin besøkelsestid, folkens. For øyeblikket tar hun bare outcall, men jeg har grunn til å tro at det bare er forbigående. Anbefales!

Lenke til kommentar

Alminnelig pent utseende. Hun er vel i slutten på 40-åra. Ingen sylfide, men fine former, og som nevnt, setter pris på en god knull. Prisnivået ligger vel på det vanlige for norske damer, 2500 for en time incall og 3000 for outcall. Det er så mye dritt i denne bransjen at jeg personlig foretrekker å betale litt ekstra for ei selvstendig norsk dame som styrer dette selv og gjør det med glede og frivillig, framfor utenlandske som jeg ikke vet noe om. Der kan det som kjent kjapt være snakk om ulike former for utnyttelse, tvang og bakmenn som sitter igjen med det meste av fortjenesten. Risikoen er større også.  Jfr. de to rumenerne som blei bura inn i helga. Jeg er glad ikke nummeret mitt ligger på mobiltelefonene deres, for å si det sånn. 

Lenke til kommentar
  • 2 weeks later...
11 timer siden, Grisehode skrev:

Er hun fortsatt ledig? Ser hun har tatt vekk annonsen der..

Var visst en fyr som avslørte for dattera hennes at hun drev med litt mer enn bare onlyfans, dattera gikk så ut med dette på tiktok.

Kan hende hun har noen faste hun fortsatt treffer, men ellers vil jeg tro hun holder lav profil

  • Like 2
Lenke til kommentar

Ikke legg ut info som kan skade eller avsløre identitet, folkens. Og let ikke etter privat info om eskorter i sosiale medier fordi du er nysgjerrig.  Det er ikke i noen sin interesse. Noen Pernille stolte på, brøt diskresjonsreglene, og det skapte trøbbel for henne. La henne komme tilbake når hun synes tiden er inne for det selv. 

Lenke til kommentar
3 timer siden, Bjørn Lande skrev:

Ikke legg ut info som kan skade eller avsløre identitet, folkens. Og let ikke etter privat info om eskorter i sosiale medier fordi du er nysgjerrig.  Det er ikke i noen sin interesse. Noen Pernille stolte på, brøt diskresjonsreglene, og det skapte trøbbel for henne. La henne komme tilbake når hun synes tiden er inne for det selv. 

Sry, du har rett. Nysgjerrigheten tok i ett sekund der, men du har helt rett i det du skriver.

  • Like 1
Lenke til kommentar

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...