Gå til innhold

Beste owo + cim i Oslo området nå?


Billyboy

Anbefalte innlegg

På 17.1.2023 den 20.51, Oslo_bukken skrev:

Amanda Sunrise reiste dessverre nylig. Men ser at Maya Milf, Raicca, Helen s og April er i Oslo. De er flinke😉💦

Finns de på re? 

 

Lenke til kommentar

Hvis du har råd så har jeg en jente jeg anbefaler sterkt. Søk opp Blowqueen her på forumet :) Det var helt hinsides deilig. Dyrt, men glemmer det aldri.

 

 

 

Endret av GoodLife
Lenke til kommentar
  • 2 months later...
  • 2 weeks later...
  • 6 months later...

En liten avsporing, jeg var veldig giret på å bli kjent med Brianna et par år tilbake. Sendte en sms med opplysninger og vi avtalte tid neste dag. Underveis til møtet sendte jeg sms igjen og bekreftet tidspunktet, og spurte etter adressen. Fikk til svar at "I sent you the directions, isnt it clear do you want to cancel?"  Jeg hadde jo ikke fått noen beskjed om det, da hadde jeg vel ikke spurt om hvor jeg skulle?  Sendte henne en melding om dette, men klokka gikk jo, så sende hun melding om hvor jeg kunne parkere, men da var jeg lei og sa jeg ville kansellere avtalen, det var jo greit. Gjorde et nytt forsøk noen måneder senere, og hun svarte at hun var skeptisk da vi hadde hatt problemer tidligere. Ok fra min side, men da kunne hun plutselig møte meg. På nytt hadde tiden gått slik at jeg ikke hadde muligheten lenger. Uansett virker hun deilig og jeg skulle gjerne truffet henne.

Lenke til kommentar

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...