Gå til innhold

Her er Lina da :-)


Gjest

Anbefalte innlegg

  • 2 weeks later...
  • 2 weeks later...
  • 2 weeks later...

Hei alle sammen, og beklager dårlig med tilbakemeldinger. Det gir meg dårlig samvittighet. 
jeg har nå i to uker forsøkt å få administrator til å slette denne profilen, men han responderer dessverre ikke. 
Jeg kan ikke benytte denne profilen mer av vesentlige årsaker. Jeg er derfor avhengig av at jeg får deaktivert denne profilen før jeg kan komme tilbake til dere med en ny.

Håper dere forstår, og er det noen som har kontakt med administrator, håper jeg dere kan hjelpe meg med å komme i mål med dette.

Håper dere forstår. 
 

Ønsker alle riktig god helg, og håper vi ses når jeg får registrert meg på nytt.

Stor klem 

Lenke til kommentar

Håper du snart  får kontakt med administrator og at det ordner seg med å få laget ny profil.

Ser frem til å fortsatt ha deg her inne på forumet, gleder meg alltid til å lese nye posteringer fra deg.

Ønsker deg en fin søndag.

Klem fra meg.

 

Lenke til kommentar
På 26.3.2023 den 23.22, Blue bell skrev:

Ingenting, vi holder begge til på Østfold siden, 

Jeg skjønner  veldig godt spørsmålet til nelson2. Hvorfor er Blue bell inne på Lina sin tråd??

Lenke til kommentar

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...