Gå til innhold

OnlyFans?


AmandaP

Anbefalte innlegg

Jeg forstår egentlig ikke onlyfans. At noen betaler masse penger for å se noe man finner gratis🙄 eneste må være hvis man er opphengt i en spesiell feks. Men det er min tanke. 

  • Like 2
Lenke til kommentar
  • 5 months later...
På 2.1.2023 den 0.07, Raptornorway skrev:

Jeg forstår egentlig ikke onlyfans. At noen betaler masse penger for å se noe man finner gratis🙄 eneste må være hvis man er opphengt i en spesiell feks. Men det er min tanke. 

 Mange av disse OF jentene har startet som vanlig live streamere på enten twitch eller youtube hvor de gamer osv. Her skaper de en community, hvor 90% av dem er gutter/menn som de snakker og chatter med mens hun gamer eller er live ute i offentligheten. Plutselig markedsfører de for onlyfans gjennom linktree eller IG, da er det ikke rart gutta blir nysgjerrig 😅 Må innrømme at jeg selv måtte abbonere på en av disse da jeg aldri så for meg hun skulle kasta klærne. Genial markedsføring spør du meg, å streame live på disse plattformene først en stund med strenge regler for nakenhet og sexualisering av kropp, og så BOOM for only 10$ a month watch me spread my butt cheeks 🤣

  • Like 3
Lenke til kommentar

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...