Gå til innhold

Rimming


Oslo_bukken

Anbefalte innlegg

Hei! 
Jeg er veldig glad i rimming. Hva er deres erfaringer her? Noen gode tips for tiden?

Mimre mimre… «gledespiken Viktoria» og Johanna var gode på dette, og det var alltid inkludert i blowjob.

Den råeste jeg opplevd var kanskje 10-15 år siden. En kinesisk (?) dame på 150 med kort hår som knappt snakket et ord engelsk. Kan nesten driste meg til å si at hun var «ansikts-støgg», men hadde deilige pupper og fin kropp i øvrigt. Hun ga verdens beste massasje med fantastisk rimjob. Fullstendig klinte med rumpehullet mitt og det var enormt deilig☺️ Møtte henne på en brakke på Skøyen og en leilighet på Grønland, i samme bygg som parkeringshuset. Noen her på forumet som husker henne?

«XXXelectra» eller Cherie Sundae som hun het den gang (finnes på snap og er aktiv igjen nå i Oslo) var også helt rå på dette☺️

 

Noen andre favoritter i Oslo idag?

Endret av Oslo_bukken
Lenke til kommentar
  • 1 month later...
  • 2 months later...
På 28.12.2022 den 2.32, Oslo_bukken skrev:

Hei! 
Jeg er veldig glad i rimming. Hva er deres erfaringer her? Noen gode tips for tiden?

Mimre mimre… «gledespiken Viktoria» og Johanna var gode på dette, og det var alltid inkludert i blowjob.

Den råeste jeg opplevd var kanskje 10-15 år siden. En kinesisk (?) dame på 150 med kort hår som knappt snakket et ord engelsk. Kan nesten driste meg til å si at hun var «ansikts-støgg», men hadde deilige pupper og fin kropp i øvrigt. Hun ga verdens beste massasje med fantastisk rimjob. Fullstendig klinte med rumpehullet mitt og det var enormt deilig☺️ Møtte henne på en brakke på Skøyen og en leilighet på Grønland, i samme bygg som parkeringshuset. Noen her på forumet som husker henne?

«XXXelectra» eller Cherie Sundae som hun het den gang (finnes på snap og er aktiv igjen nå i Oslo) var også helt rå på dette☺️

 

Noen andre favoritter i Oslo idag?

Var Viktoria fra det blide sørland...? 😄

Lenke til kommentar

Er ikke fan av rimming, men det var en MILF fra Spania i Oslo for flere år siden (ikke sett henne etter COVID) som var helt rå på tungekyssing og rimming, så hun var den eneste hvor jeg ikke sa ifra at jeg ikke ønsket det. Håper hun dukker opp igjen da hun var helt rå. 

Lenke til kommentar
  • 2 weeks later...
På 15.5.2023 den 14.28, Karsten skrev:

Var Viktoria fra det blide sørland...? 😄

Nei Russland. Nå gift med norsk mann og bor med tre barn et sted i Buskerud😉

  • Thanks 1
Lenke til kommentar
  • 4 weeks later...
På 18.6.2023 den 22.18, MOslo skrev:

Noen som vet om Electa/ Cherie er aktiv for tiden? er borte fra gamle snappen, men har hun kanskje en ny?

Hun har vært en del av og på de siste 2-3 årene, og har snakket mye om å gi seg. Har ikke sett noe til henne på noen mnd. nå, så mulig hun har gått av med pensjon. 

Lenke til kommentar
  • 8 months later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...