Gå til innhold

Cuddle/hugging therapy i Oslo?


briljant

Anbefalte innlegg

Kjenner jeg kunne behøvd bare ei å ligge inntil en stund uten noe som helst action. Dette er vanskelig å kommunisere eller gjennomføre hos de tradisjonelle massørene, og sikkert enkelt hos eskorter, men da litt dyr timespris kanskje.

Noen erfaringer?

  • Thanks 1
Lenke til kommentar
På 19.12.2022 den 17.51, Pwhite skrev:

Prøv å ta en tur til zen studio. Ganske hyggelig og er mye mer sensuelt enn sexuelt fokus, handler mer om å få kontakt.

Men syntes prisene hennes er rimelig høye, var i kontakt med henne og hun skulle ha MYE syntes jeg, siden det bare er sensuell terapi etter det jeg forsto?

Lenke til kommentar
På 21.12.2022 den 7.29, Vestfold68 skrev:

Men syntes prisene hennes er rimelig høye, var i kontakt med henne og hun skulle ha MYE syntes jeg, siden det bare er sensuell terapi etter det jeg forsto?

Jeg skjønner, jeg var hvertfall veldig fornøyd. Men kommer vel an på hva du ser etter. Så får man gjøre hva som er riktig for en selv😁

 

God Jul🎁🎄

Lenke til kommentar

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...