Gå til innhold

Er du med på leken.


draugen

Anbefalte innlegg

Får du tåle steken. Sagt på en annen måte.  Om arrogante og spydige svar er måten du møter legitim kritikk på så la være å ha åpent for tilbakemeldinger. 

jeg og sikkert mange andre ( menn ) leser det som blir skrevet i anmeldelsene og evner å skille mellom skitt og kanel. Kunder som klager over det eskorten har klargjort på forhånd i annonsen får ikke min sympati. 

Og det frister heller ikke å besøke eskorter som møter saklig kritk med arroganse og spydige svar.  Om du som eskorte ikke liker en kategori mennesker enten det være hudfarge-nasjonalitet-alder you name it. Så skriv det. Så slipper folk å kaste bort tid. 

En hver som tar sjansen på å kjøpe seg sex bruker ikke bare av sin tid og surt opptjente penger. De risikere om det skulle gå galt " fengsel i inntil seks måneder, men det normale er at det straffes med bøter i størrelsesorden 15 000 til 20 000 kroner

Denne ranten er skrevet etter at jeg leste et arrogant og spydig svar fra en eskorte.  Ikke til meg.  Skal ikke nevne navn , men kan si såpass at hun er i stand til å lese dette. 

  • Like 1
Lenke til kommentar
  • 4 weeks later...

Oppdatering. 

Etter at frøkna har tatt seg en vell unt juleferie er hun nå tilbake på real.  Det spydige svaret står der fortsatt og nå har en "kunde " lagt inn en , så klart positiv anmeldelse der han angriper forrige kunde som ikke syntes det var så stas. 

Hvor dum tror eskorten at vi menn er ? Så klart vi skjønner det er en bekjent / venn som har skrevet en fake anmeldelse for å sette eskorten i bedre lys. 

Han som skrev den kritiske anmeldelsen skrev saklig og redelig.  Ikke noe gikk på person. Det handlet om manglende service og dårlig kundebehandling. 

Eskorten kunne vunnet på å vist et snev av ydmykhet.  Et lite forsøk på å forstå at det ikke er så gøy for kunden å kaste bort tid på noe eskorten kunne klargjort på forhånd. 

 

Lenke til kommentar

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...