Gå til innhold

Lillestrøm - Status


Mann1991

Anbefalte innlegg

  • 5 months later...
På 22.4.2023 den 6.56, Eskorteprinsen skrev:

Er på utkikk etter noen som ligner på BlowQueen i Lørenskog/Lillestrøm.(Hun sendte meg ett bilde på Snapchat,og det så veldig lovende ut,men jeg fikk ikke møtt henne,desverre) Helst i 20-åra....tips?

Det skal du være veldig glad for

  • Confused 1
Lenke til kommentar
På 22.4.2023 den 6.56, Eskorteprinsen skrev:

Er på utkikk etter noen som ligner på BlowQueen i Lørenskog/Lillestrøm.(Hun sendte meg ett bilde på Snapchat,og det så veldig lovende ut,men jeg fikk ikke møtt henne,desverre) Helst i 20-åra....tips?

Er forøvrig hun som kaller seg kåt dronning idag. Var hos henne den gang hun kalte seg blowqueen og det var en gedigen nedtur. Kunne overhode ikke suge, Knulla og og breka som ei gammel søye. Spar feriepenga til noe annet mener jeg

Lenke til kommentar
På 9.6.2023 den 20.45, Eskorteprinsen skrev:

Stemmer dette? I så fall lurer jeg på hvem BlowQueen her på forumet er.Hun som kaller seg kåt dronning på RE,har oppført 39år som alder,men Blowqueen(Jessicagirl966) på Snapchat er jo 24år.....det skal sies at det var mye rot rundt sistnevte også.Jeg hadde snudd i døra om jeg skulle møtt ei jente på 24,og så viser det seg at hun er ei røy på 39! Takk for alle tilbakemeldinger😄

Hun som kaller seg blowqueen i forumet er ikke hun som annonserte under navnet på RE. Hun som brukte blowquuen på RE var thai 

  • Thanks 1
Lenke til kommentar
  • 1 month later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...