Gå til innhold

Thaimassasje

Steinmann

Anbefalte innlegg

10 timer siden, per4017 skrev:

Hun svenske, er det hun som har noe "merkelig" med tennene fremme? Som de er blitt skadet/annen farge?

Husker ikke tennene.. prøvd henne?

• Like 1
Lenke til kommentar
På 23.4.2025 den 12.10, nelson2 skrev:

Jeg er ikke i Stavanger, men betaler 500 for HJ. @Langbein som er i Tromsø sier at der koster HJ 1000.

Og med min reaksjon på dette innlegget fra @nelson2 oppnådde jeg den høyeste ærefulle tittelen Grand Master :)

Endret av Langbein
  • Like 4
  • Thanks 3
Lenke til kommentar
4 timer siden, Langbein skrev:

Og med min reaksjon på dette innlegget fra @nelson2 oppnådde jeg den høyeste ærefulle tittelen Grand Master :)

All hail to our new Grand Master, @Langbein. Please bow your head in his presence! 🤩

• Like 1
  • Thanks 2
Lenke til kommentar
16 timer siden, jegern skrev:

Grattis @Langbein med Grand Master tittelen!

Takker og bukker. Godt å endelig være kommet i mål, så slipper jeg å tenke mer på den saken. Og velkommen etter, du har vel ikke så langt igjen før du også når opp på de høye tinder 😀

• Like 2
Lenke til kommentar
17 timer siden, Christopj skrev:

Er det mange på Green nå?

Jeg tror det er 2 nå.

Sist jeg var der (mange år siden) så var det ei bitteliten dame der på 45 kanskje 50kg. Fikk da lite ekstra i den tiden / av hun. 

Endret av per4017
  • Like 2
Lenke til kommentar
På 24.4.2025 den 17.48, Langbein skrev:

Gratulerer med vel overstått. 

• Like 3
  • Haha 1
Lenke til kommentar
9 timer siden, thai love skrev:

Skal en ny tur til Stavanger denne uken, hvilken salong anbefales?

lita koselig dame/jente sikkert andre som har erfaringer med henne også .Det er henne jeg besøker når jeg er i byen 

• Like 3
Lenke til kommentar
4 timer siden, Zoom skrev:

lita koselig dame/jente sikkert andre som har erfaringer med henne også .Det er henne jeg besøker når jeg er i byen 

Er det ikke litt langt langt å reise ut til Sola når det er et dusin salonger i selve byen?

• Like 2
Lenke til kommentar

Du virker makelig nu @HerrSerr 

Hvis du har fulgt med på Noresk så er det de som reiser med fly fra Oslo-Stavanger og evt. Tromsø-Oslo for å treffe drømmedama si 🙂

• Like 2
  • Haha 1
Lenke til kommentar
9 timer siden, nelson2 skrev:

Hvis du har fulgt med på Noresk så er det de som reiser med fly fra Oslo-Stavanger og evt. Tromsø-Oslo for å treffe drømmedama si 🙂

Ja, det gjør jeg glatt hvis jeg har tid til det. Det er stor variasjon på hva som tilbys. Reiser gjerne land og strand rundt for å treffe de som er verdt det, kontra bruke tid på de middelmådige. En kjøretur fra Stavanger til Sola er ingenting :-)

• Like 4
Lenke til kommentar
3 timer siden, Idioten skrev:

Ja, det gjør jeg glatt hvis jeg har tid til det. Det er stor variasjon på hva som tilbys. Reiser gjerne land og strand rundt for å treffe de som er verdt det, kontra bruke tid på de middelmådige. En kjøretur fra Stavanger til Sola er ingenting :-)

Forskjell å kjøre Stavanger-Sola enn fly mellom norske byer 🤣

• Like 2
Lenke til kommentar
8 timer siden, Idioten skrev:

Nei, er man sikret god service er det jo selvsagt ikke lange stykket. Min erfaring tilsier at thai salonger ofte gir middelmådig til halvgod service, spesielt ved førstegangsbesøk. Jeg hadde ikke leid bil eller tatt buss for å oppleve det på Sola. YMMV.

• Like 2
Lenke til kommentar
17 timer siden, nelson2 skrev:

Du virker makelig nu @HerrSerr 

Tromsø- Oslo gir i alle fall mening, siden det gir større utvalg.

• Like 3
Lenke til kommentar
På 29.4.2025 den 16.16, HerrSerr skrev:

Nei, er man sikret god service er det jo selvsagt ikke lange stykket. Min erfaring tilsier at thai salonger ofte gir middelmådig til halvgod service, spesielt ved førstegangsbesøk. Jeg hadde ikke leid bil eller tatt buss for å oppleve det på Sola. YMMV.

Jaja sånn må vel livet være når man er stygg og kort! Opplever stort sett første klasses service ved første besøk, kanskje fordi de ønsker å beholde «gode» kunder?

ingenting er som å knulle en våryr thai dame første gangen, når det er åpenbart at hu slipper seg løs fordi hu er kåt selv!

• Like 2
Lenke til kommentar

Har tenkt litt på det jeg skrev her, og jeg skylder egentlig @Zoom en unnskyldning. Sola ligger litt utenfor Stavanger og det er ikke akkurat det jeg ville anbefalt selv når folk sier de skal til Stavanger og ønsker forslag. Det er uansett bedre å komme med ekte forslag enn å ikke komme med noe som helst. Derfor unnskylder jeg om det virket som om jeg er negativ til at folk skriver hva de mener er de beste salongene i området. Dette kom dumt ut fra min side, og jeg beklager hele innlegget. Ser også at særskilte folk prøver å lage flame war her inne i ettertid, og at jeg åpnet opp for negativitet var ikke noe jeg ville bidra til. Min feil.

Lita er en helt fin destinasjon.

Inne i Stavanger er Green og den i misjonsveien interessante destinasjoner. Selv vurderer jeg å ta en ekspedisjon til Løkkeveien en dag for å se hva som rører seg der. Skal skrive om det hvis jeg finner noe interessant.

• Like 4
  • Thanks 2
Lenke til kommentar
5 timer siden, HerrSerr skrev:

Har tenkt litt på det jeg skrev her, og jeg skylder egentlig @Zoom en unnskyldning. Sola ligger litt utenfor Stavanger og det er ikke akkurat det jeg ville anbefalt selv når folk sier de skal til Stavanger og ønsker forslag. Det er uansett bedre å komme med ekte forslag enn å ikke komme med noe som helst. Derfor unnskylder jeg om det virket som om jeg er negativ til at folk skriver hva de mener er de beste salongene i området. Dette kom dumt ut fra min side, og jeg beklager hele innlegget. Ser også at særskilte folk prøver å lage flame war her inne i ettertid, og at jeg åpnet opp for negativitet var ikke noe jeg ville bidra til. Min feil.

Lita er en helt fin destinasjon.

Inne i Stavanger er Green og den i misjonsveien interessante destinasjoner. Selv vurderer jeg å ta en ekspedisjon til Løkkeveien en dag for å se hva som rører seg der. Skal skrive om det hvis jeg finner noe interessant.

Da jeg traff Lita var hun på salong i byen

• Like 3
Lenke til kommentar
2 timer siden, Zoom skrev:

Da jeg traff Lita var hun på salong i byen

Ja, hun er jo random plasser hver uke.

• Like 3
Lenke til kommentar