Scheidegg Skrevet 10 timer siden Share Skrevet 10 timer siden På 15.6.2025 den 14.05, Perjohan skrev: Rissa 69 er bare å styre unna. Er en grunn til at hun har deaktivert anmeldelse for å si det slik…. Dyrt og dårlig og sur dame. Det meste annet er bedre.. Dette er vel Leelaa massasje i Sandnes? Hun holdt til i Langgt tidligere. Jeg deler ikke oppfatningen til @Perjohan. Jeg vil heller si det er motsatt. Hun er av de bedre. 2 Siter Lenke til kommentar
HerrSerr Skrevet 10 timer siden Share Skrevet 10 timer siden 30 minutter siden, Scheidegg skrev: Dette er vel Leelaa massasje i Sandnes? Hun holdt til i Langgt tidligere. Jeg deler ikke oppfatningen til @Perjohan. Jeg vil heller si det er motsatt. Hun er av de bedre. Enig, jeg har ikke annet enn positivt å si om dette er tilfelle. Antar det dette også er Honey siden bildene er kliss like? Men det var en stund siden, så ting kan ha forandret seg. 1 Siter Lenke til kommentar
Kleppe76 Skrevet 7 timer siden Share Skrevet 7 timer siden Hva skjedde med Sandwich, hadde henne på to-do-listen min, men nå er hun borte.. Flyttet eller bare på ferie? 1 Siter Lenke til kommentar
airam Skrevet 6 timer siden Share Skrevet 6 timer siden 6 minutter siden, Kleppe76 skrev: Hva skjedde med Sandwich, hadde henne på to-do-listen min, men nå er hun borte.. Flyttet eller bare på ferie? Ferie i Thailand 4-6 uker eller no 2 Siter Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg