Gå til innhold

Martha og Diana


Assman

Anbefalte innlegg

Martha    Hyy j  og Diana black pearl  deler  leilighet på øvre Grünerløkka. Jeg hadde et vellykket besøk hos Martha. Ekte bilder og ingen silikon slik det heter i annonsen. Det eneste fake er nasjonalitet og høyde. Hun var engasjert, flørtende, søt, sjarmerende og i et utrolig godt humør🙂 Og det beste av alt var at det føltes som om dette var hennes naturlige væremåte og ikke noe falskt som hun legger seg til i møte med kunden. Liker du bildene og damer med litt liv i, er det bare å løpe og kjøpe.

Dessverre kan hun lite engelsk og telefon og sms besvares av venninnen Diana black pearl. Diana har deaktiverte anmeldelser, men jeg møtte såvidt henne også da hun åpnet opp for meg. (Ok, litt minus at hun hentet meg nede men på den annen side er bygget såpass shabby at øvrige beboere er av den typen som neppe bryr seg så mye) Uansett, Diana virket like livlig som Martha så det frister å besøke henne også. Noen som har besøkt henne og kan komme med anbefaling evt fraråding ?

  • Like 1
Lenke til kommentar

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...