Gå til innhold

Hvor ble dere tatt?


kneefsuour

Anbefalte innlegg

Jeg har ikke blitt tatt. 

Jeg unngår studio's / Thai og søker jenter som har en "kjent" adresse og en god review. 

Har inntrykk av at loven går etter trafficing - som jeg egentlig synes er helt greit.

Lenke til kommentar
På 1.12.2022 den 9.29, James B skrev:

Jeg har ikke blitt tatt. 

Jeg unngår studio's / Thai og søker jenter som har en "kjent" adresse og en god review. 

Har inntrykk av at loven går etter trafficing - som jeg egentlig synes er helt greit.

På gateplan har jeg inntrykk av at trafficking sikkert er en del av greia med afrikanske jenter. Har aldri interessert meg, og aldri benyttet meg de på gata, og heldigvis ser det ut til at de forsvinner også for det kunne tidvis være irriterende å bli gitt tilbudet. Men er Thai noe de prioriterer? Har aldri hatt inntrykk av at trafficking styrer noe som helst i det miljøet, og virker mer som en gjeng damer med forskjellige foretak. Og jeg har også gått på massasjestudio for å bare få massasje, og ikke annet. Er det f.eks noen fare for å måtte snakke med politimenn bare etter en ordinær massasje på en time?

Jeg trodde alltid de mer lusket utenfor private jenter sine leiligheter, samt tok dem de ser stående med buksene nede i busker.

Lenke til kommentar

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...