Gå til innhold

Sophia


dayroe

Anbefalte innlegg

17 timer siden, DizzKneeLand skrev:

Det er som det bruker å være. Kjell klarer ikke å fortelle hva som skjedde som gjør at Sophia tilter fullstendig. 

"Ingen" reagerer slik Kjell beskriver hun gjør, uten grunn.

Har det slått deg at kanskje Kjell ikke har gjort noe spesielt for at hun «tilter»? men at hun er ustabil løgner som ikke tar til seg noe man sier, uansett om man prøver på telefon eller fysisk møte , og i tillegg finner opp historier som overhodet ikke stemmer og også bli ghostet og hengt ut på instgramstoryen sin? Er dette grei oppførsel? Det er flere som har opplevd liknende ting som Kjell og det er bra han sier i fra, det han gjør er å advare oss andre. Møt hun på egen risiko folkens og takk Kjell for informasjonen, jeg selv skygger banen og lar henne være i fred. 

Lenke til kommentar
8 timer siden, Petterh9 skrev:

Har det slått deg at kanskje Kjell ikke har gjort noe spesielt for at hun «tilter»? men at hun er ustabil løgner som ikke tar til seg noe man sier, uansett om man prøver på telefon eller fysisk møte , og i tillegg finner opp historier som overhodet ikke stemmer og også bli ghostet og hengt ut på instgramstoryen sin? Er dette grei oppførsel? Det er flere som har opplevd liknende ting som Kjell og det er bra han sier i fra, det han gjør er å advare oss andre. Møt hun på egen risiko folkens og takk Kjell for informasjonen, jeg selv skygger banen og lar henne være i fred. 

Det kan vel skje at alt Kjell skriver er objektivt korrekt.  Tror vel ikke det, men uansett.  

Men la oss si at det er sånn da. Hvorfor jobbet han så hardt for å være sammen med en gal dame? Helsinki, Dublin, Brasil,  jeg vet ikke hvor.

Skjønner at han har vært forelsket,  vært der selv, men det er bare å skygge banen og finne ei annen bærte og get over it.

Lenke til kommentar

Dette er jo bare fantastisk👏😂🤣

Kjell har igjen hentet tråden opp fra de døde, etter å ha lagt den død utallige ganger. Han klarte dessverre ikke å holde syltelabbene unna tastaturet.

Det blir tydeligere og tydeligere at vi har med en forstyrret person som har fått ekstrem «hang up» på Sophia. Hun har med stor sannsynlighet blitt utsatt og plaget av denne personen over lang tid og har til slutt ikke sett noen annen mulighet enn å ta igjen med samme mynt. 

Kjell/Sivertsen/Petterh9 det er vel på tide å legge dette på hylla nå, eller kanskje du skal oppsøke helsevesenet for å få litt hjelp til å sortere tankene👍

Lenke til kommentar

Ja, jeg har for lengst byttet ut tv- kveld i stua på fredagskvelden med denne tråden her. Nokså underholdende faktisk 😂 bare til å finne frem popcornet og lene seg godt tilbake...

Endret av Por mi
Lenke til kommentar

Veldig fascinerende hele opplegget og vært interessant å vite hva som faktisk skjedde 😆

Hun er i Helsinki nå hvis noen vil ta en tur. Utrolig deilig dame å se på så håper hun kommer til Norge igjen...

Ser hun tilbyr trekant med annen jente også. Det hadde vært herlig men er vel ikke sjans for at de kommer hit....

 

Lenke til kommentar
På 25.8.2023 den 0.16, Por mi skrev:

Man kan egt aldri stole heilt på ei hore dessverre ;/ er min ærlige oppfatning. Uansett hva de måtte si til en. Har møtt flere sånn utenom kunde forhold, men som regel skjønt at dette kun var midlertidig moro som jo visst ville ta slutt en gang. Og jeg har ikke tatt feil der. 

 

Er du sikker på at det ikke er deg som kan være problemet? 

  • Like 1
Lenke til kommentar
  • 4 months later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...