Gå til innhold

Furten eskorte


Gjest

Anbefalte innlegg

Sjekker ikke alltid bloggene, men denne var usedvanlig bra :D . Klarer å fornærme både Norge og Bangladesh i samme setning. Kudos. Takk til TS for en nydelig heads-up. Og så oppholder hun seg på det blide sørland :lol:

Lenke til kommentar

Nå skal det sies at jeg kontaktet henne høflig som den gentlemannen jeg kan være via RE i august, og har fremdeles ikke fått tilbakemelding fra solstrålen. Mulig det er meg, og det aksepterer jeg, men dette virker rart.

Lenke til kommentar

Annonsen er deaktivert nå. Som hun skrev i bloggen så er hun vel på vei tilbake til Polen for å advare alle eskortene der mot å komme til Norge, fordi vi nordmenn er like lite interessert i å knulle som de er i Bangladesh. På meg virket det faktisk som om det var ment som en slags trussel dersom hun ikke fikk flere kunder. Spesiell markedsføringsstrategi må jeg si :lol:

Lenke til kommentar

Det er jo generelt særdeles uklokt å bedrive "skittentøyvask" på bloggen på RE da. Har vært 2-3 stk som jeg kunne ha tenkt meg å møte, men etter å ha lest et eller annet blogginnlegg av potensiell eskorte for møte, der eskorten har klaget, belært, pratet dritt etc. så har jeg tenkt at jøss, her må man jo passe seg. Hva hvis jeg under møtet sier noe "galt", i feil tonefall, gjør ting på feil måte, bruker feil aftershave osv. Jeg tror jeg står over. :lol: Hva med å ekskludere kunder med f.eks personer som stemmer på følgende politiske partier: .... får ikke være kunde hos meg. Liker du katt eller hund? :lol:

Lenke til kommentar
  • 2 months later...

Profilen til fenomenet er åpnet igjen, ja:

"Welcome back. This time Bergen :)

16-02-2016 17:08

I've decided to visit Bergen. I can t wait to see you guys. I like to be spoiled by you. I promise you won't regret meeting with me :)

Se min eskorte annonce

Who are that ppl who watch my profile ??

07-12-2015 22:36

Well I don t really know who watches me profile on RE it seems am very popular. I jist don t understand why they only watch ?? This ppl certainly got some mental disorders...."

(Hehe... i det siste innlegget der så sikter hun nok for det meste til alle oss som diskuterer profilen hennes og lenker til den, så andre også kan lese... :lol: )

Og dette var de direkte foregående meldingene hennes - oppdateringene i bloggen:

"Goodbye Norway

07-12-2015 19:49

Well. Did I say I ll be back in two months? ? Sorry I mistake I will not come back and I ll tell to every girl I ll work with in Poland forget Norway coz it s just one big bullshit and according to how much money I am doing in Poland they all will belive me :) And I work with many of them.

Se min eskorte annonce

I start to feel like I was in Bangladesh not in Norway

07-12-2015 14:32

Guys u know it s rediculous what is going on in ur country nobody fuck anymore ?? Before evan with much higher prices ppl was calling me like crazy.... Now it's so down.... ?? What is going on ?? I can t understand that. .. I am beutifull I offer good service and finally it shows up I can make more money in Poland with no expenses on the way.... No problems and stuff... That's embaresdting fir Norway... I had always the best customers in Poland and I didn t have to do nothing to make cash. I guess u should think it over. Coz soon u ll not have girls to habe fun with if it s going to be that way ://"

Så, for to drøyt måneder siden så sa hun at hun absolutt ikke ville komme tilbake til Norge - men to måneder og ni dager senere er hun i full gang igjen, i Bergen, og smørblid....

Jaja, ikke alle tåler mørketiden like godt, og dessuten, jeg har en del sympati med damer som lever av kroppen og utseendet sitt - de må slanke seg og avstå fra alle mulige fristelser i matveien, så at de blir moody ER rett og slett ikke allverdens stort mysterium... :lol:

Lenke til kommentar

Denne dama syntes jeg var interessant. Garantert ikke en bakmann som har diktert de håpløse blogginnleggene. Kanskje hun hadde helt innpå litt mye møllers tran før hun kastet seg over tastaturet. Besøkte henne derfor i Bergen hvor folk som er stor i kjeften kan finne likesinnede . Helt greit besøk. Bilder er av henne men litt xtra kg i forhold til forventningene. Likevel ok kropp og utseende. Terningkast 4. Ikke fingersex noe som jeg alltid har på wishlisten.Holder til i fin sentral leilighet m venninne. Forstod at det vil komme 2 andre polske damer og overta stafettpinnen om et par uker og så blir det skiftordning framover .

Lenke til kommentar
  • 4 months later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...