Gå til innhold

Zen studio

Raptornorway

Anbefalte innlegg

Har meldt med henne, virker som hun er helt på lovlig side, ingen orgasme/utløsning
Spennende jente ser det ut til.
Men ikke vært der, dette er bare det jeg har fått ut av meldinger med henne
Men hun frister litt da, må innrømme det

• Like 3
Lenke til kommentar
1 time siden, Vestfold68 skrev:

Har meldt med henne, virker som hun er helt på lovlig side, ingen orgasme/utløsning

Jeg hat vært der, og det er helt fantastisk opplevelse og noe jeg vil anbefale på det sterkeste. Hun er pen, hyggelig og koselig, å det handler om å få kontakt med hverandre og ikke minst med seg selv. Massasjen er super deilig, god, sexy og sensuell. Det er noe av det beste jeg har opplevd, det enste som var kjipt var at jeg tok en vanlig massasje og ikke Royal Treatment, men det skal det bli neste gang😁 så prøv ut en vanlig vil jeg si men jeg tror dere kommer til å ha samme problem som meg🤣 at dere kommer til å angre på at dere ikke tok Royal Treatment. Uansett hva dere velger verdt hver eneste øre.

Med det er helt riktig ikke noe utløsing, men jeg føler at men får så mye mer enn en simpel utløsing her, men hvis det er det enste men ser etter er det ett hav fult av fisker der ute for å si det sånn😜 men dette er noe helt spesielt som jeg kun har opplevd her😁

Håper det hjelper dere litt 😁

• Like 1
Lenke til kommentar
4 timer siden, NorskeSimen skrev:

Pwhite virker jo som tidenes fan eller en som markedsfører for Zen studio. Veldig gira på at andre skal ta turen dit virker det som.

Vel jeg har vært litt rundt og med litt forskjellige, jeg vet ikke hva dine erfaringer er Simen, men det er som jeg sier hvis du ser etter utløsning så er det de fleste driver med, å det er helt greit og kan være drit digg hvis det er det du trenger. Der kan jeg gi tips fra en simpel runk til b2b og hele veien til den fulle pakken. Har også lagt igjen anmeldelser på RE på ett par. 

Jeg er en fan fordi jeg har opplevd noe jeg syntes er fantastisk og bra, å dette ønsker jeg å dele med noen som spør om dette her. Og det var ikke en simple utløsningen som var fokus, noe jeg trodde jeg ønske men fant ut at det var så mye mer her.

Jeg tror du trenger flere erfaringer rundt litt forskjellige før du skal begynne å snakke om andre, å om hvem de er eller hva deres intensjoner er.

Men jeg står for det jeg sier dette er verdt å prøve ifølge meg og mine meninger.

• Like 1
Lenke til kommentar
16 timer siden, Pwhite skrev:

Vel jeg har vært litt rundt og med litt forskjellige, jeg vet ikke hva dine erfaringer er Simen, men det er som jeg sier hvis du ser etter utløsning så er det de fleste driver med, å det er helt greit og kan være drit digg hvis det er det du trenger. Der kan jeg gi tips fra en simpel runk til b2b og hele veien til den fulle pakken. Har også lagt igjen anmeldelser på RE på ett par. 

Jeg er en fan fordi jeg har opplevd noe jeg syntes er fantastisk og bra, å dette ønsker jeg å dele med noen som spør om dette her. Og det var ikke en simple utløsningen som var fokus, noe jeg trodde jeg ønske men fant ut at det var så mye mer her.

Jeg tror du trenger flere erfaringer rundt litt forskjellige før du skal begynne å snakke om andre, å om hvem de er eller hva deres intensjoner er.

Men jeg står for det jeg sier dette er verdt å prøve ifølge meg og mine meninger.

Var det de gule tennene, syltynne anoreksi/bulemi kroppen eller hvor dopa hun var som falt i smak for din del?

Lenke til kommentar
12 timer siden, NorskeSimen skrev:

Var det de gule tennene, syltynne anoreksi/bulemi kroppen eller hvor dopa hun var som falt i smak for din del?

Nå er det veldig tydelig for meg hvorfor du ikke får oppleve en genuin innlevelse av tjeneste fra noen, fordi du er negativ og liker å dømme folk for å gi deg selv en bedre selvfølelse, som kun er en midlertidig løsning for de reelle problemene du har. Isteden for å hakke ned på andre mennesker med negativitet kan du ikke heller komme med noe fint og bra? Noe du hat opplevd. Jeg kan se for meg at det kan bli vanskelig når du har en negativ og dømme holdning så du får ikke topp service av folk heller, ja du kan få full pakke sikkert fordi du betaler for det, men du får nok ikke ekte innlevelse. Eller der folk glemmer bort tiden litt fordi det er så bra og koselig. Håper du jobber med deg selv og får det bedre med deg selv så du slipper å prøve å rive på andre for å gi deg selv en god følelse. Lykke til med det, ønsker deg alt godt på den fronten🙏🤞

• Like 2
  • Thanks 1
Lenke til kommentar

Hei, 

dette er eier av Zen studio
Takker for fine kommentarer 🥰

(velger å overse Simen)

Vil bare si at snappen min har blitt hacket og blokkert, 

så dersom dere har hatt meg der så vit at jeg ikke har slettet dere. 

Ta kontakt på tlf 92035887

Ny snap: zendomina

dersom den også blir slettet så kontakt meg på tlf

Kiara

• Like 2
Lenke til kommentar
  • 8 months later...
På 5.11.2022 den 10.58, Vestfold68 skrev:

Alle kan ta feil :-) :-) 

• Like 1
Lenke til kommentar

Hehe. Hun har 500 venmer på snap . Uendelige mange kunder. Forøvrig dro jeg fra henne nå kl 12 dagen etter og jeg har hatt ei meget fin tid hos hu. 

• Like 1
Lenke til kommentar
1 time siden, thooord skrev:

Hva mener du? Er det bare håndjobb der, blowjobb, sex, eller ingenting?

Hu vekker dine indre sanser, er ikke noe orgasme garanti der men digg er det hos henne😊✌️

• Like 1
Lenke til kommentar

Mine tanker om dette:

Dame som driver liksom-"ekte" tantra, tilbyr fjærlek og berøringtøys til altfor høy pris - og prøver å skjule at det ikke tilbys noe som minner om sex eller utløsninger. 

Og så pusher hun selv, via fake nick, egne tjenester, ved å late som om hun er en happy kunde. Alternativt skjer det via en frelst fan.

Jeg kan ta feil, men tenker: Styr unna.

Lenke til kommentar
  • 2 months later...