Gå til innhold

Alisa / Masha


Olaven

Anbefalte innlegg

Lenge siden jeg var hos Masha. Hun har vært 25 år siden 2016. Hennes riktige alder er nok ca 10 år eldre enn det hun oppgir. Hun er allsidig og tar den i analen. Selv er jeg ingen stor anal-fan, men Masha utfører også cumkiss før hun svelger. Meget intelligent og hyggelig kvinne. 

Lenke til kommentar

Ja så absolutt. Selv om hun nok er rundt 35 år så oppfattet jeg ikke henne som gammel og sliten. Jeg får ikke gjort avtaler med henne lengre siden mitt telefonnummer ikke er søkbart. Dette er en sikkerhetspolicy hun har. Det finnes flere fisk i sjøen, så jeg gråter ikke over det.

Lenke til kommentar
  • 11 months later...

Jeg har kjent henne siden 2014, og møtt henne veldig mange ganger, har ikke tall på det.  Dama er ekstraordinær på mange måter.  Hun var også 26 da!.  Kan nok tenke meg at hun har bikket 40, eller der omkring. Hun har levd et liv der hun har opplevd mye, flyttet rundt søkt lykken i flere land.  Dette gjør at hun er sammesatt, reflektert og levd.  Hun har også en ekstrem høy moral iht å levere den opplevelsen hun skal gi. Har ike møtt henne de siste 2-3 årene av flere årsaker, så jeg vet ikke hvordan hun ser ut nå, men en ting er sikkert hun er en fantastisk flott og spennende person

Endret av MysteryGuy
  • Like 1
Lenke til kommentar

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...