Gå til innhold

Badedrakt "fetisj"?


Steinmann

Anbefalte innlegg

Er det unormalt å be piken om å ta på seg en badedrakt?

Det er bare noe med det plagget som tenner meg. Kanskje det var Baywatch som ødela meg.

Drømmedamen på 65 kg i sort badedrakt overgår splitters-pine naken piken.

3059022.jpg

Lenke til kommentar
Er det unormalt å be piken om å ta på seg en badedrakt?

Nei.

Kanskje ikke vanlig å be om akkurat badedrakt, men det er ikke noe unormalt å be om et spesifikt plagg. Problemet er vel kanskje om damen faktisk har en badedrakt tilgjengelig.

Lenke til kommentar

Det tror jeg de fleste vil gjøre med glede. Hvis de ikke har det selv så kan du ta med en de kan ta på seg. Mange hos meg har med seg diverse, det er bare gøy og hyggelig å få til et bra treff for de :)

Lenke til kommentar
  • 4 weeks later...

Yes, dette fungerer bra.

Kompisen traff jeg når jeg var ute og fylte bensin på Teslaen tidligere i dag.

Han var usikker på størrelse og hadde med 2 forskjellige, perfekt passform på den ene.

Siden hennes bikinilinje var OK trakk han enkelt tilside når det skulle åpnes, det fungerte bra for 69 og litt ridning. Reverse cowgirl ble ikke det samme.

Hun reagerte ikke en gang på forespørselen, sikkert mye rart kundene har med seg. Eller hva Gjest?

Badedrakten satt på under hele besøket, hun beholdt den som takk - ehh, for neste besøk.

Lenke til kommentar
Yes, dette fungerer bra.

Kompisen traff jeg når jeg var ute og fylte bensin på Teslaen tidligere i dag.

Han var usikker på størrelse og hadde med 2 forskjellige, perfekt passform på den ene.

Siden hennes bikinilinje var OK trakk han enkelt tilside når det skulle åpnes, det fungerte bra for 69 og litt ridning. Reverse cowgirl ble ikke det samme.

Hun reagerte ikke en gang på forespørselen, sikkert mye rart kundene har med seg. Eller hva Gjest?

Badedrakten satt på under hele besøket, hun beholdt den som takk - ehh, for neste besøk.

Ikke så mye rart, men mye morsomt! Husk at vi har sett alt :)

Lenke til kommentar
  • 4 months later...

For de som vet å finne filmer som kan lastes ned + liker badedrakt.

pcfnm.16.04.29.ava.austen.and.chelsey.lanette.swim.teachers.mp4

Bedre blir det ikke med buksene på...

Lenke til kommentar
  • 2 months later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...