Gå til innhold

Bianka 19år


Nittedal1991

Anbefalte innlegg

5 timer siden, Bogger1 skrev:

en kompis fortalte ,

Ikke Tsjekkisk ,men rumensk .

Og bakmenn dessverre.

De i blå var utenfor første sted hun var i flokk i sivilt .Siden da flyttet 3x .

 

 

 

Du bør dobbeltsjekke påstanden fra "kompisen" din

 

Lenke til kommentar
2 timer siden, thorm skrev:

Du bør dobbeltsjekke påstanden fra "kompisen" din

 

Nei trenger ikke det.

var en av de første til å besøke Johanna og Tonya Love så ikke en nybegynner.

 

 

  • Like 1
Lenke til kommentar
21 timer siden, Bogger1 skrev:

Nei trenger ikke det.

var en av de første til å besøke Johanna og Tonya Love så ikke en nybegynner.

 

 

Jeg på den annen side hørte fra min venn at sukker og overdreven onani får tankene til å gå løs og fantasien løpe løpsk. din "venn" og du har tydeligvis noe imot damen hvis du stalker henne sånn, den slags stalking er en forbrytelse. eller dårlig fantasi.
Denne vennen av meg er en pålitelig kilde, hun er moren til brukeren "Bogger1", hun liker å snakke under sex.
Jeg har i hvert fall ikke noe vondt å si om damen, det var alltid veldig hyggelig å møte henne.

  • Haha 1
Lenke til kommentar

Wow, Bianka var et virkelig funn, en av mine beste opplevelser. En herlig vakker jente fra ansiktet, men også kroppsformene er perfekte, som du kan se av bildene og tidligere anmeldelser. Jeg har kanskje aldri mottatt en så vennlig og entusiastisk service. Bianka er forresten smart og omgjengelig, veldig hyggelig å snakke med. Jeg håper du er snill mot ham.

Lenke til kommentar

møtet var enkelt å organisere og stedet var lett å finne. Han var veldig imøtekommende og holdt et smil om munnen hele tiden. Denne damen har en flott holdning til denne jobben og jeg så hvor godt hun holdt øyekontakt og spenning under stykket. Morsom, profesjonell, vakker og vennlig ung dame. Det var ingen hast på noe tidspunkt, og alle tjenester ble utført med lidenskap, for å si det sånn. Jeg vil absolutt anbefale denne kvinnen og håper hun bare får den beste behandlingen.

Lenke til kommentar

Helt fantastisk opplevelse. Med erfaring fra hundrevis av tjenesteleverandører, vil jeg si det beste jeg har vært borti så langt. Bianka tykäsi hymyilla paljon sekke nussii kuin unelma. og hele kroppen er helt perfekt, med en helt fantastisk rumpe og et virkelig vakkert ansikt.

Lenke til kommentar

Kun tullinger "tror" det ikke er bakmenn. Eller rett og slett bare lyver til seg selv. Ei jente på 19 år "bare" kommer av seg selv til Norge og begynner prostitusjon helt av seg selv . Virker veldig sannsynelig 

Lenke til kommentar

En ting er risikoen. En annen ting er følelsen av å skulle være en del av et helt åpenbart trafficking-marked. En tredje ting er å skulle ha sex med en tenåring. Gud hjelpe meg! Nei, folk får ha sine egne regler og gjøre sine egne risikovurderinger, selvsagt. Men for meg er det helt merkelig at noen klarer å rasjonalisere bort alle disse tingene.

Lenke til kommentar
På 1.11.2022 den 23.41, Bogger1 skrev:

Nei trenger ikke det.

var en av de første til å besøke Johanna og Tonya Love så ikke en nybegynner.

 

 

Skal ikke kommentere nybegynner eller ikke men medlem siden tirsdag og høstet hele 6 innlegg. Mange her er ikke nybegynnere og har vært medlem her via eldre forum i snart 30 år å har postet noen tusen innlegg og anmeldelser ;-)

  • Like 1
Lenke til kommentar
17 timer siden, dimmu69 skrev:

Wow, Bianka var et virkelig funn, en av mine beste opplevelser. En herlig vakker jente fra ansiktet, men også kroppsformene er perfekte, som du kan se av bildene og tidligere anmeldelser. Jeg har kanskje aldri mottatt en så vennlig og entusiastisk service. Bianka er forresten smart og omgjengelig, veldig hyggelig å snakke med. Jeg håper du er snill mot ham.

Hallo! Profilen din er 17 timer gammel og du har rar norsk. Hmm... 

Lenke til kommentar
17 timer siden, wooolfie skrev:

Helt fantastisk opplevelse. Med erfaring fra hundrevis av tjenesteleverandører, vil jeg si det beste jeg har vært borti så langt. Bianka tykäsi hymyilla paljon sekke nussii kuin unelma. og hele kroppen er helt perfekt, med en helt fantastisk rumpe og et virkelig vakkert ansikt.

Nok en 17 timer gammel profil med masse positive ting å si. Og med finsk innimellom 🫠

 

17 timer siden, wooolfie skrev:

Helt fantastisk opplevelse. Med erfaring fra hundrevis av tjenesteleverandører, vil jeg si det beste jeg har vært borti så langt. Bianka tykäsi hymyilla paljon sekke nussii kuin unelma. og hele kroppen er helt perfekt, med en helt fantastisk rumpe og et virkelig vakkert ansikt.

. Til å bli glad av det her 😂

Lenke til kommentar

Hva med legge dette dødt med at Thorm som i gledes rus av å besøke denne utnyttet jenta ikke klarte bekrefte at hun prater ekstremt dårlig tsjekkisk og egentlig bare har flaks han ikke gikk på en 25k smell.

Om ikke de her fake profilene som plutselig skal avkrefte negative omtale om dama ikke holder mener jeg 😂

Men hva skal man si om menn her inne, de velger jo også besøke damer som Cathrine Borthen så moralen er vel sterkt fraværende hos flere.

Thorm noen av oss slettet profilen ved nye eiere,  hilsen en av de mest aktive når det kom til å dele omtaler når dette  var en lovlig hobby👍

 

  • Like 2
  • Thanks 1
Lenke til kommentar

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...