Gå til innhold

Reise til Thailand


Oddfish69

Anbefalte innlegg

Heisan..

Har tenkt meg en tur til Thailand I desember, en mye etterlengtet tur. Har snakket om det i 30 år, men har aldri passet.

Må si det som lokker, ved siden av at alt er billig, er tilsynelatende fri tilgang på jenter. 

Om noen har lyst å komme med tips og råd, eller dele litt erfaring og historier, hadde det vært fint.

 

Lenke til kommentar

Hadde nylig et par dager i Bangkok. Beste tips er velg hotell i gangavstand fra Nana. Jeg bodde på The Landmark, koster litt men veldig sentralt.

Dag1: Ankomst hotellet kl 10. Startet med en spasertur til Kokoro i soi 23, for en 90 min nuru massage. Dette var tidlig på dag så kun 3 damer tilgjengelig. Fikk en lineup og valgte Julia, https://www.kokorobkk.com/product-page/julia

Inne på rommet blir man grundig dusjet/vasket, bj uten kondom, nuru gel massage på en stor luftmadrass, avslutter med knulling med kondom. Det er også mulig å skylle av seg gel og fortsette på en vanlig seng i rommet. Pris 3900 baht. Fin opplevelse og det finnes mange slike steder i området.

 

Ferden gikk videre ned til 7-heaven i soi 33, en bj-salon. Her får du en 40 min/ 1 shot bj for 1300 baht. Litt høyere pris enn andre steder , men jentene er unge og søte. https://www.7-heavenbkk.com/girls
Jeg valgte Fah, og var godt fornøyd. Bj uten kondom og de tar satsen i munnen. Enkelt rom med en seng og en vask. 
 

Etter litt mat og hvile fikk jeg besøk av en freelancer på mitt hotellrom. Rundt 35 år, liten og nett. Pris 2000 baht for ett par timers moro. Alle tjenester uten kondom om det var ønskelig.  Kom i kontakt via ThaiFriendly, en dating-app som kan fungere greit, men jeg kommer ikke til å bruke den igjen. 
 

Etter nok en liten hvil ble det en spasertur rundt i området, en øl på Thermae bar, endte tilslutt opp i Beergarden soi 7. Veldig rolig der og mye eldre slitne damer. Med det var en juvel som vekket litt interesse og etter et par øl for mye bar det tilbake til hotellet for mer action. Viste seg senere at hun var 42, men jeg hadde tippet rundt 32-33😁. Ble ikke avtalt noen pris, kondom var valgfritt.

 

Dag 2. Betalte frøken Beergarden 3000 baht etter frokost. Vi hadde funnet tonen ganske bra og hang sammen egentlig hele dagen/kvelden/natta. Vi tok en runde innom forskjellige gogo-barer i Nana Plaza på kvelden. Var litt varierende nivå på jentene der, kan anbefale Spanky´s og Billboard.

Siden jeg var godt fornøyd med selskapet mitt ble det ikke prøvd flere steder/damer på denne turen.

 Dag 3. Nye 3000 baht til frøken Beergarden og avreise til flyplassen for neste reisemål.


Mange barer/gogos er fortsatt ganske tomme etter covid, men regntiden er snart over og turistene blir snart flere. Flott reisemål og jeg skal tilbake så fort som mulig.

  • Like 2
  • Thanks 5
Lenke til kommentar

Skal til Thailand i Februar. De siste turene har jeg droppet Bangkok pga trafikk og langt høyere priser enn andre steder. Før var jeg mye i Phuket, men jeg synes at det har vokst frem en grådighetskultur der og er derfor aldri i Phuket mer. Jeg oppholder meg på Jomtien som ligger litt utenfor Pattaya by. Drosje fra Bangkok flyplass til Pattaya koster ca 500 kroner. Det går også direktebusss fra flyplassen til Pattaya og dette koster ca 45 kroner. Utvalget av jenter er langt større i Pattaya enn i Jomtien. Pattaya er fremdeles verdens største bordell. Har du planer om å ta med jenter på hotellrommet, bør du velge et hotell som godtar at du tar med jenter på rommet uten at det koster deg ekstra. Bare å søke på "girl friendly hotels Thailand". I tillegg til jenter synes jeg at den thailandske maten er helt fantastisk, men ikke alle deler dette synet.

Lenke til kommentar
  • 2 months later...

Er flott her i Thailand. Har selv base på jomtien men liker sykle litt rundt i landet og oppleve litt mer enn kun turist stedene. Spiser selv kun thaimat og blir bortskjemt med massasje. Den er ikke som i Norge 

  • Like 2
Lenke til kommentar
  • 11 months later...

n jeg reise ofte til marb satse på for å finner quality match. er 42åring pem og sporty  man full av energi og sanser. kan spøre kor er du fra?  avstand betyr niks. mere spennende.))) ❤️

Lenke til kommentar

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...