Gå til innhold

To norske i Bergen


Gjest

Anbefalte innlegg

Har ikke skrevet noe hva et evnt kaffebesøk vil koste og heller ikke noe om alder.

Så skjønner ikke hvorfor du Dagobert kommer med slike, nedverdigende uttalelser. Og som ikke har noen relevans for mitt innlegg

Lenke til kommentar
  • 2 weeks later...
Ble du lei deg knotten? Ta deg en gilf så går det sikkert over :mrgreen:

Du får ikke flere advarsler. Vær klar over det.

Denne skjønte jeg ikke. Advarsel om eller mot hva? Å mene at noen er en overpriset burugle? Det må da være en berettiget mening, så får det være opp til leserne her, i damenes annonser eller andre plasser hva man fester lit til.

Det har intet med tråden å gjøre for resten og jeg har ikke vært i Hordaland på ..mm.. 8-10 år eller noe sånt så dette er ren tastaurgymnaskikk...

Lenke til kommentar

En bekjent tok en tur til Iris, eksteriørmessig er hun god som noen, alderen tatt i betraktning. Men utføring av tjenester stod ikke i stil til gebyret. En tusenlapp ville også vært overpris. En meget spesiell dame.

Oppmøte ble utsatt av henne :o , og timen ble knappe 50 minutter, ink. dusj før og etter.

Nok en avkryssing på "tabbe-listen",.... :oops::oops:

Hvor holder han seg bare ikke til sin faste??..... :o:oops:

gaga

Lenke til kommentar

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...