Gå til innhold

Massasje og Eskorte i Køln

Featured Replies

Skrevet

Hei, skal til Køln om tre uker, skal være der i helgen. Er det noen som kan anbefale et sted der en får god massasje gjerne thai, men jeg er interesert uansett.

• 6 months later...
Skrevet

Kanskje du vil opplyse oss litt om misjonskirken i Köln...?

• 8 months later...
Skrevet

Et sted som jeg syns er svært godt i dette området, like utenfor sentrum ved Autobahnkreuz Køln-West og et stor kjøpesenter som har kollektivforbindelser inn til sentrum.  https://www.nyloncafe.eu/

På europaturer med bil, om turen går gjennom Køln (noe den ofte gjør), så har jeg tatt turen innom her.  Variert utvalg av tyske og utenlandske jenter som yter god service i gode omgivelser.  Greit sted for en pitstop før eller etter Hamburg for å freshe opp!

Om du liker thai så fins det en thaisalong i samme gate med andre drivere.

Skrevet

Jeg har jo en forkjærlighet for fkk /saunaklubber.. Finnes noen slike rundt Köln også :D

Men tråden handlet kanskje ikke om meg...? 😂

Endret av Karsten

Skrevet
15 timer siden, Gaggball skrev:

Litt på sidelinjen. Men om du liker steakhouse?

Anbefaler: Cabana Rodizio

IMG_1016.thumb.jpeg.e08fccc31c0c31c68f688938eda771bf.jpeg

Hvis de serverer lammekjøtt, så kanskje..?

Skrevet
6 minutter siden, Karsten skrev:

Hvis de serverer lammekjøtt, så kanskje..?

Det trenger de ikke.  Etter en lang reise og sex er det jo oxo nødvendig med mat og hvile.  @Gaggball kan ha hvilket motiv han vil for meg for å poste bilde og link.  Har vært inne og kikket på menyen.  Ja, dette er fristende!  Ordentlig macho.  Gaggball sender et signal her :-) 

Noen som har tips om overnatting?  (ender vel opp som online reisebyrå, dette her!)

Skrevet

Er det virkelig mulig å være så fjern? Nå føler jeg meg jæ**** blånd!!!

TS spurte om Køln, og jeg leste Kiel... Sorry boys, min feil. Prøve å være mere våken ved neste svar...