Gå til innhold

Massasje og Eskorte i Køln


taloong

Anbefalte innlegg

  • 6 months later...
  • 8 months later...

Et sted som jeg syns er svært godt i dette området, like utenfor sentrum ved Autobahnkreuz Køln-West og et stor kjøpesenter som har kollektivforbindelser inn til sentrum.  https://www.nyloncafe.eu/

På europaturer med bil, om turen går gjennom Køln (noe den ofte gjør), så har jeg tatt turen innom her.  Variert utvalg av tyske og utenlandske jenter som yter god service i gode omgivelser.  Greit sted for en pitstop før eller etter Hamburg for å freshe opp!

Om du liker thai så fins det en thaisalong i samme gate med andre drivere.

  • Like 1
Lenke til kommentar

Jeg har jo en forkjærlighet for fkk /saunaklubber.. Finnes noen slike rundt Köln også :D

Men tråden handlet kanskje ikke om meg...? 😂

Endret av Karsten
Lenke til kommentar
6 minutter siden, Karsten skrev:

Hvis de serverer lammekjøtt, så kanskje..?

Det trenger de ikke.  Etter en lang reise og sex er det jo oxo nødvendig med mat og hvile.  @Gaggball kan ha hvilket motiv han vil for meg for å poste bilde og link.  Har vært inne og kikket på menyen.  Ja, dette er fristende!  Ordentlig macho.  Gaggball sender et signal her :-) 

Noen som har tips om overnatting?  (ender vel opp som online reisebyrå, dette her!)

Lenke til kommentar

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...