Dirty Harry Skrevet Januar 2 Share Skrevet Januar 2 9 timer siden, Ose skrev: Eksisterer Diamond fremdeles? Jeg finner hverken nettsted eller annonse på RE. Takk for hjelpen. Det er annonse på RE med jevne mellomrom 2 Siter Lenke til kommentar
IrenaMi Skrevet Januar 3 Share Skrevet Januar 3 https://norges-dates.no/join Siter Lenke til kommentar
Verdecadadia Skrevet April 15 Share Skrevet April 15 Eva er sjeldent i Oslo nå. Synd som faen. Hun er den beste imo på edging. Luzie fra andre salongen (7th heaven?)! Også bra 2 Siter Lenke til kommentar
Obelix Skrevet April 16 Share Skrevet April 16 22 timer siden, Verdecadadia skrev: Eva er sjeldent i Oslo nå. Synd som faen. Hun er den beste imo på edging. Luzie fra andre salongen (7th heaven?)! Også bra Diamond massage Annonsen er offline 00:03 - 13-04-2025: Annonse utilgjengelig (Ute av annonse dager) 10:19 - 10-04-2025: Annonsen har blitt fornyet. 00:02 - 10-04-2025: Annonse utilgjengelig (Ute av annonse dager) 11:12 - 09-04-2025: Annonse har blitt oppdatert. 11:12 - 09-04-2025: Beskrivelsen har blitt oppdatert. 23:10 - 07-04-2025: Nylig godkjente bilder. 2 Siter Lenke til kommentar
Barabassen Skrevet Juli 15 Share Skrevet Juli 15 Besøkte Elisabeth for ca 4-5 år siden. Ingen stor opplevelse , men greit nok. Liten leilighet på Majorstua , hvor jeg ble plassert på en sliten madrass på gulvet. Middelmådig b2b massasje med en noe stressende lingham . Positivt at hun tillot noe fingring og ikke var så "prippen" på det. Hyggelig dame å snakke med både før og etter, men massasjen var ikke noe for meg. Har et par thai alternativer som er mye bedre og som jeg heller oppsøker hvis det er massasje jeg trenger. Terningkast 3 2 2 Siter Lenke til kommentar
Blyanten Skrevet Juli 15 Share Skrevet Juli 15 Eva er bra. Elisabeth not so much. Hjelper ikke at det blir mye fingerpuling på henne. Både visuelt og massasjeteknisk er det terningkast to. 4 Siter Lenke til kommentar
Barabassen Skrevet Juli 15 Share Skrevet Juli 15 10 timer siden, Blyanten skrev: Eva er bra. Elisabeth not so much. Hjelper ikke at det blir mye fingerpuling på henne. Både visuelt og massasjeteknisk er det terningkast to. Mulig jeg får besøke Eva en dag. Forhåpentligvis for en hvassere behandling enn Elisabeth....... 1 Siter Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg