Gå til innhold

Diamond Massage

Gjest

Anbefalte innlegg

Diamond Massage v/Eva, som er en av de to som har vekslet på hos denne tilbyderen. Holder til i en typisk leilighet oppi etasjene i en vestkantgård nær t-bane. Pent og rent inne, rolig og ordentlig slik disse tsjekkerne alltid har det. Normalt pen dame på ca 30 år, høflig og litt stille. Dusj, deretter på magen på madrassen, begge nakne. Oljemassasje med kompetent bruk av hendene, lite erotisk. Jeg hadde bedt om langvarig lingam i stedet for B2B, for å teste. Betydde oppunder 30 minutter med kyndig intimmassasje, i praksis ulike grep og bevegelser rundt kjønnet. Behagelig og deilig, men uten noen andre spicy bestanddeler. Det ble en slags avslappende meditativ seanse der en naken kvinne satt mellom bena mine og befølte meg lenge, inntil jeg kom. Kjedet hun seg? Kjedet jeg meg? Er jeg blitt blasert som synes settingen er litt utilstrekkelig, eller skal jeg bare tenke at en slik setting er en nytelse i seg selv. Koble av, i rene lokaler av god standard, av en pen europeisk dame som ikke maser om ekstra, å bli tatt på, lenge og kyndig - og noe som egentlig er nærmere yoga/meditasjon enn ... sex? 1400 kroner for 60 min + 200 kroner for lang lingam. Verdt det? Usikker.

Lenke til kommentar

Haha, morsomt at det ikke er jeg som skrev denne, fordi jeg hadde helt likt opplevelse for et par dager siden og kjenner meg 100% igjen.
Men jeg har vært hos Eva før, og har innfunnet meg med at "det er dette jeg vil".

1600 for 1 time med "deilig" der 30 min er fokusert på lingam.

Den opplevelsen jeg hadde nå denne uka var den sykeste jeg har hatt noen gang, da jeg kom flere ganger (uten å "komme"). Bare la der og ristet, det svartnet i hodet, kroppen vrei seg ukontrollert. Så føler jeg nådde et nytt nivå i hva man kan få oppleve av en bra lingam.

At the end of the day når du skal vurdere hvordan du skal forvalte pengene dine så vil kanskje noen føle at de får mer igjen for 1 time med en eskortepike for typisk 2000 kr for 1 time, men om man vil bare ligge der og bli behandlet uten å gjøre en effort så synes jeg disse 1600 er vel anvendt. Føler også jeg får både senket skuldrene og tenkt igjennom noen gode tanker, før alt kobler helt ut i 30 min.

MEN om Eva kunne bydd på å sette seg litt på meg med rumpa opp i ansiktet mitt og massert litt i 69, eller invitert til å kjenne på puppene sine osv, så hadde jeg ikke sagt nei takk.. Men føler virkelig hun ikke er ute etter at det er det timen skal brukes til.

• Like 2
Lenke til kommentar

Mitt inntrykk er dog ikke at Eva kjeder seg. Jeg føler hun har ganske "god kontroll på deg" og vet ca hvordan du ligger an mtp å komme. Hvis du ser henne inn i øynene mens hun tar på deg, og hun merker du liker det, stønner osv, så føler jeg hun har et ganske lurt blikk som sier at hun eier meg

• Like 2
Lenke til kommentar
3 minutter siden, Noraider skrev:

Takk for strålende beskrivelse.

Hvordan vil du rate henne i forhold til f.eks. Angels eller Natural Freedom?

Angels har vel generelt litt yngre og søtere jenter. Man får pupper og rumpe tettere på seg. Så rent kroppslig er det mer intimt.
Det er også flere tilleggstjenester vil jeg tro på Angels, man kan kjøpe? Det er i allefall ingen hos Eva av en sånn karakter. Bare dusj, B2B (som ikke er veldig erotisk).
Mitt forrige besøk med Angels var veldig bra, men Eva er topp2 damer jeg har møtt med best kontroll på Lingam. Hun vet 100% hva hun skal gjøre, og hun er tålmodig, behagelig og har også en veldig flott kropp selv om hun ikke er så sensuell med å bruke den.

Så oppsummert får du nok en yngre og mer pågående sensuell opplevelse hos Angels, men gjerne med en mindre erfaren "hånd" og kanskje mindre åndelig og med mindre sjanse for å komme på noen annen måte enn rent fysisk.

• Like 2
Lenke til kommentar

Har møtt Eva 2 ganger, første gangen fikk jeg et utslett på ryggen som klødde og gjorde vondt i 2 uker (vet ikke om det var relatert til massasjen og om jeg muligens er allergisk mot oljen hun brukte). Prøvde nuru massasje 2. gang og det var egentlig ganske OK, men man bør være litt stor da Eva er ganske tung når hun ligger oppå deg med  hele kroppsvekten lol. Fikk vondt i nakken dagen etter, men det er mest pga at jeg er veldig stiv i nakkepartiet hehe.

Det som jeg likte 2. gangen var at hun gled i 69 posisjon på forsiden, ganske deilig syn :D.

Endret av coomer1987
  • Like 1
Lenke til kommentar
1 time siden, coomer1987 skrev:

Har møtt Eva 2 ganger, første gangen fikk jeg et utslett på ryggen som klødde og gjorde vondt i 2 uker (vet ikke om det var relatert til massasjen og om jeg muligens er allergisk mot oljen hun brukte). Prøvde nuru massasje 2. gang og det var egentlig ganske OK, men man bør være litt stor da Eva er ganske tung når hun ligger oppå deg med  hele kroppsvekten lol. Fikk vondt i nakken dagen etter, men det er mest pga at jeg er veldig stiv i nakkepartiet hehe.

Det som jeg likte 2. gangen var at hun gled i 69 posisjon på forsiden, ganske deilig syn :D.

Har faktisk gått under radaren på meg at man kunne få nuru, så det åpner jo noen dører mtp sensualitet.
Men som du sier er hun ganske stor, og det er jævlig kliss med nuru. Synes den olja hun bruker til vanlig generelt er mer enn ille nok å få fjerna, men den trengs nok, spesielt til lingam..

9 timer siden, Pennen skrev:

Har du erfaringer med de/den andre hos Diamond?

Prøvd et par andre, uten at jeg husker navn. Hun ene var veldig annerledes, men veldig bra på alt annet enn selve lingam, den var mer middels. Hun bygde opp voldsomt, og de første 15-30 var magiske. Så ble det mer rot jo mer stressa hun ble av å skulle faktisk få meg til å komme også. Der Eva virker helt uangrepet og er sikker på egne ferdigheter. Du vil legge merke til hun her gjennom at hun har en helt annen meny enn de andre. Tror feks hun ikke tilbyr B2B, men hun har helt andre tilvalg.

Har forsøkt hun som er der "like mye som Eva". Det var platt og dårlig. Men der får man både ta på og kjenne hvis man vil det.. Problemet er at hun ikke er flink.

Også har de en rødhåret som heter Mia eller lignende, som jeg ikke rakk. Men hun så nydelig ut.

• Like 1
Lenke til kommentar
8 minutter siden, briljant skrev:

Der Eva virker helt uangrepet og er sikker på egne ferdigheter.

Hun sitter helt urørlig og bruker fingrene behersket og kontrollert. Styrer konsentrert som med en joystick, uten bevegelser og kaving. Men litt "usexy", man må akseptere at dette er meditasjon og nytelse - ikke noe annet.

Lenke til kommentar

Jag var länge väldigt sugen på att testa Angels och fick möjlighet för några veckor sen. Jag valde att träffa Nela, im a sucker for blondes with big tits. Jag betalade 2000kr för att för 1tim massage med b2b. Min upplevelse av det hela är bara positiv och jag ska nog möta henne igen inom en snar framtid. Men såg att en här skrev att det är möjlighet att kunna få extra om man betalar. Det är jag väldigt intresserad av. Jag fick ta på både bröst och rumpa på första mötet  fick även suga och slicka på hennes bröst. Jag var kvar där 1,5tim. Skulle någon här då kanske ställa frågan om det är möjligt att kanske gå hela vägen så att säga?

Endret av Hasani1
  • Like 1
Lenke til kommentar
  • 1 year later...
På 31.10.2022 den 18.31, briljant skrev:

Du vil legge merke til hun her gjennom at hun har en helt annen meny enn de andre.

Men nå er Diamond-annonsene blitt standardisert. Og annonseringen med langvarig lingam valgfritt er borte. Men de samme jobber der. Elisabeth nå om dagen, men hun har jeg ikke opplevd.

Lenke til kommentar
55 minutter siden, Revenger skrev:

Huff - hva har dere som mål med besøket? 

Hva mener du? 🤔

Sexy massage av pen, naken jente i strøkne omgivelser, what's not to like?

Endret av Blyanten
Lenke til kommentar

Jo flere som digger dette tullet, jo mindre sannsynlighet for endring. Tipper at de som digger dette er preget av noe seksuellt uforløst. Ikke noe  jeg gidder å mase med.

Lenke til kommentar

Kanskje for dem som ikke vil kjøpe rent samleie? Og som håper på noe mer som ikke står i annonsen, denne kjemien hehe. Jeg har inntrykk av at tantra-bisnissen går ganske bra. Er ikke Elisabeth som er der nå kjent for å være ganske god?

Endret av Badetiss
Lenke til kommentar
1 time siden, Revenger skrev:

Jo flere som digger dette tullet, jo mindre sannsynlighet for endring. Tipper at de som digger dette er preget av noe seksuellt uforløst. Ikke noe  jeg gidder å mase med.

Jeg har massevis av god GFE, BB-suck&fuck-FP med creampie og alt dette andre på privaten. Jeg kjøper ikke regulær sex, siden jeg har rikelig. Men jeg liker komforten og nytelsen i en flink erotisk massasje og grenseland-leken i en dyktig B2B, dessuten liker jeg det lett ekshibisjonistiske man kan tilføre en slik setting - og jeg synes det er spennende med ukjente pene kvinner. Men det andre er rett og slett ikke et behov. En kompetent og leken massasje er gull - men vanskelig å finne.

Endret av Blyanten
Lenke til kommentar
  • 11 months later...