Gå til innhold

Kirsten1980


draugen

Anbefalte innlegg

3 timer siden, thorm skrev:

Hun hverken suger uten eller tar den i toern

"Hei på dere❣️😘🍀
Jeg ligger her så kåt en søndagskveld’og fantaserer om to gutter samtidig… den ene suger jeg tom’mens han andre knuller meg heftig i begge hull!’hjelp meg..❣️🥰🍀

Klemz’Kirsten❣️"

Hun bør følge opp det hun selv skriver.   Tenkte uansett å ta en tur i løpet av uka og knulle dama så får vi se. 

Lenke til kommentar

Møtte Kirsten i Juni, sendte melding på WhatsApp og fekk svar etter en kort stund. 

Ho er en moden flott dame, flott kropp med noen deilige pupper å kose seg med. Kan absolutt anbefales hvis en liker modne damer, skal tilbake neste gang jeg er på Oslo tur 

  • Like 1
Lenke til kommentar

Er ikke hun narkoman? Husker da hun la ut første annonsen med sitt private nummer, sjekket Facebooken hennes og det virket som at hun har et rusproblem. 🤐

Endret av coomer1987
Lenke til kommentar

Er vel vanskelig å si om noen har et rusproblem på grunn av en facebook profil. 

Ho var ihvertfall ikke påvirket av noe som helst når jeg møtte henne

Flott dame,deilig kropp å kose seg med 

 

  • Like 1
Lenke til kommentar
23 timer siden, Møringen66 skrev:

Er vel vanskelig å si om noen har et rusproblem på grunn av en facebook profil. 

Ho var ihvertfall ikke påvirket av noe som helst når jeg møtte henne

Flott dame,deilig kropp å kose seg med 

 

Hun og Cathrine borthen har vært på tiktok video sammen med han utlendingen som snakker gebrokkent norsk. Begge så helt fjerne ut da han filmet dem, kan være at begge er en del av rusmiljøet 🤮

  • Like 1
Lenke til kommentar

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...