Gå til innhold

Kompetent massasje?


Gjest

Anbefalte innlegg

Si meg, er det noen av de som holder på nå som faktisk KAN massere? Er det noe sted jeg kan gå for å få god, kompetent massasje av noen som vet hva hun driver med, som masserer seriøst og bruker tiden? (Ja, fint å avslutte med f.eks. en flink handjob også.)

Hvor går jeg og hva sier jeg for å få dette til? Eller er det bare tøysemassasje før extra som gjelder overalt og for alle?

Lenke til kommentar

Bildene i annonsen er av to damer. Da jeg var der i går så var dt en dame til men jeg så henne ikke. Malin er god til å massere og gir en god massasje som avsluttning. Har også fått blow job av henne men det er dyrt selv om hun er god

Lenke til kommentar
2 timer siden, vagabond skrev:

De er vel ganske flinke på Thai Aroma I Dælenga gata. 

Kan sikkert være forskjellig der og, men ihvertfall innehaveren og et par andre er flinke. Ikke mye mas om ekstra heller.

Fortsatt bra der, altså? Jeg gikk der litt før pandemien. Husker at det var bra massasje gjennom hele timen, og så et diskret spørsmål om en avsluttende HJ. Ikke særlig med teasing, dessverre, men et sted å gå for noenlunde OK kvalitet. Så ba jeg om 4-hands en gang, det var bare usynkront fjas med mye småsnakk mellom jentene, og så et tilbud om ekstra på slutten som var dobbelt så dyrt siden de var to. HJ eller BJ. Jeg sendte den ene ut og tok HJ var den andre og var passe misfornøyd etterpå.

Lenke til kommentar

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...