Gå til innhold

Wallana


Dude

Anbefalte innlegg

  • 7 months later...
  • 4 months later...

Kirurgi har kommet langt. Men "Wallana" skrev vel "made by doctor" om sin egen vagina så vil tro at det er nettopp det det er. Puler du henne kan du si du fikk deg fitte i helgen. Men ikke bli sint hvis noen kaller deg homo. ;) 

Lenke til kommentar

Meget godt operert ja.  Framstår som kvinnen på bildet og vagina fungerer  Det blir en del bruk av glidemiddel og under blowjob er det mye tørking underveis med papir/våtservietter.  Hyggelig og snakker godt engelsk.  På mange måter bedre enn den mest perfekte kvinnen siden hun vet hva vi liker.  Jeg blir ikke sint om noen kaller meg h.

Lenke til kommentar
På 21.10.2023 den 19.17, Tototre skrev:

Meget godt operert ja.  Framstår som kvinnen på bildet og vagina fungerer  Det blir en del bruk av glidemiddel og under blowjob er det mye tørking underveis med papir/våtservietter.  Hyggelig og snakker godt engelsk.  På mange måter bedre enn den mest perfekte kvinnen siden hun vet hva vi liker.  Jeg blir ikke sint om noen kaller meg h.

Hva med prostata-massasje og rimming, tilbyr hun det?

Ser at hun ikke nevner det i annonsen, men all erfaring tilsier at det som står i annonsene ofte ikke er så relevant. 

Lenke til kommentar

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...