Gå til innhold

Pixie


Logan120

Anbefalte innlegg

1 time siden, Logan120 skrev:

Noen som har møtt Pixie, norsk jente som tilbyr tantra og nuru? Har hatt annonse på RE, er aktiv på snap. Hva kan man forvente etc?

Bare vært i kontakt med henne. Hun sa at hun gjør naken massasje, b2b og oljerunk med mulighet for mer ved god kjemi.

For tynn, høy og for lite former for min smak.

Lenke til kommentar

Traff henne. Definitivt alternativ og ganske tynn. Samtidig veldig omtenksom, herlig massasje, null rush på tid, utrolig vakkert ansikt og ingenting som vitnet om at hun har problemer som jeg så 

  • Thanks 1
Lenke til kommentar
1 time siden, hunr87 skrev:

Traff henne. Definitivt alternativ og ganske tynn. Samtidig veldig omtenksom, herlig massasje, null rush på tid, utrolig vakkert ansikt og ingenting som vitnet om at hun har problemer som jeg så 

Vi har helt klart vurdert henne svært forskjellig, men det bør bekymre deg at du ikke la merke til at hun har rusproblemer. Hun er som du sier alternativ og tynn, kanskje ikke et «utrolig vakkert ansikt» vil jeg si. Helt greit er det vel.
Tennene vitner om en tøff tid med litt annet enn grønnsaker litt for ofte.
Allikevel, hun er absolutt snill og omtenksom.

Men for all del, ikke la meg ødelegge.

 

Lenke til kommentar
På 7.10.2022 den 21.33, NorskeSimen skrev:

Bare vært i kontakt med henne. Hun sa at hun gjør naken massasje, b2b og oljerunk med mulighet for mer ved god kjemi.

For tynn, høy og for lite former for min smak.

Er det noen som har fått noe mer enn bare massasje av henne?

Lenke til kommentar

Hun dama her er helt fantastisk😍

har vært hos henne nå, shit!!! Hun er helt ærlig om hva dette dreier seg om, hva fokuset skal være. Og hvis du ønsker annet enn det hun tilbyr, sier hun ærlig til deg at det er bedre om du finner noen andre. Men å ha vært hos henne er bedre enn om jeg hadde fått full pakke😍

Det handler om å få kontakt med en selv og den sensuelle følelsen, å shit så fantastisk og fresh jeg føler meg, neste gang er det royal tretment på meg. Vil bare si at man burde bare ta det med en gang altså. Men hvis det blir litt dyrt (som jeg skjønner det kan være for noen, helt fair) så prøv en vanlig time.

Men gutta behandle med respekt ellers så slipper du ikke til her, å er du på studio og ikke klarer å følge denne reglen så blir du kastet ut, som er helt greit spør du meg. 
Som sagt verdt å prøve hvis du er nysgjerrig, å du vil ikke angre😁

  • Thanks 1
Lenke til kommentar
15 timer siden, Pwhite skrev:

Hun dama her er helt fantastisk😍

har vært hos henne nå, shit!!! Hun er helt ærlig om hva dette dreier seg om, hva fokuset skal være. Og hvis du ønsker annet enn det hun tilbyr, sier hun ærlig til deg at det er bedre om du finner noen andre. Men å ha vært hos henne er bedre enn om jeg hadde fått full pakke😍

Det handler om å få kontakt med en selv og den sensuelle følelsen, å shit så fantastisk og fresh jeg føler meg, neste gang er det royal tretment på meg. Vil bare si at man burde bare ta det med en gang altså. Men hvis det blir litt dyrt (som jeg skjønner det kan være for noen, helt fair) så prøv en vanlig time.

Men gutta behandle med respekt ellers så slipper du ikke til her, å er du på studio og ikke klarer å følge denne reglen så blir du kastet ut, som er helt greit spør du meg. 
Som sagt verdt å prøve hvis du er nysgjerrig, å du vil ikke angre😁

Vet du hva som er forskjellen på den ordinære massasjen og The Royal Treatment?

Lenke til kommentar

Jeg har kun snakket med henne, ikke besøkt enda. Men hun virker veldig frekk i meldingene sine og det er en stor stor turnoff. Da vet jeg allerede hva slags kjemien vi kommer til å ha under massasjen. Hun er veldig fin men også veldig tynn(svak?) så lurer på hvor bra massasje man kan få ut av det

Lenke til kommentar

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...