Gå til innhold

Moral og skrupler


brucew

Anbefalte innlegg

Hva tenker de forskjellige om dette med aldersforskjeller? Har bikket 50, og sjekker jevnlig gjennom diverse nettsider der det annonseres for ytelser in naturalia. Sikler litt når jeg ser nydelige unge jenter 18-25 år gamle, men det melder seg litt betenkeligheter. Kan jeg virkelig, selv om det skal betales for, og at selger ikke skriver noe om forbehold. Jeg føler liksom at det blir feil å besøke så unge jenter. Selv om jeg gjerne vil kjenne litt på den følelsen av å få ei på 23 tredd nedpå, så føler jeg liksom litt på noen skrupler. Er det bare meg, eller? 

  • Like 1
  • Thanks 1
Lenke til kommentar

Alder bryr meg mindre , så lenge dem er over seksuell lavalder (18+) . For mitt vedkommende , så benytter jeg meg stort sett av damer på 30+, men ser ingen grunn til å holde moralpreken for de som velger noe annet....! Smak og behag......

Lenke til kommentar
4 timer siden, AmandaP skrev:

Jeg tenker at så lenge hun ikke har noe i mot å møte eldre menn er det helt innafor 🥰

Jeg er enig. Og så er det opp til den enkelte kundes preferanser og bestemme hva de er bekvem med. Jeg er forøvrig i samme båt som trådstarter. Er 50+ og føler det ikke helt bekvemt å møte for unge eskorter. Jeg slapper best av med eskorter på 35+, og det er her jeg har fått best seksuelt utbytte. Pr nå er min målgruppe fra 30 år. Kan i noen tilfeller møte noen i slutten av 20 årene. Under 26-27 er uaktuelt for meg... Men det er mine preferanser. Jeg kan godt forstå de som ser etter yngre jenter, og ser ikke noe galt i det.

  • Like 1
Lenke til kommentar

Syntes du skal gå for de eskortene du syntes ser heite ut, uansett alder så lenge de er over 18. 

Jeg går ofte for unge jenter, er kanskje noe psykologisk men syntes musa smaker bedre. Det er ekstra viktig for oss som liker golden shower ;) 

  • Like 1
  • Thanks 1
Lenke til kommentar

Jeg tenker at det er lov å bruke litt skjøn.... I utgangspunktet er det et bytte av tjenester. 
En kunde må få lov til å takke nei om varen ikke er som forventet.
Og ei jente må få lov til å takke nei om kunden ikke er som forventet. 
Det kan være mange grunner til at det ikke stemmer med et møte, alder er en faktor.
Etnisitet er en faktor som jeg har observert at er årsak til avvisning. Likeså vekt, kropp, hygiene og oppførsel. 

Krenkekortet sitter temmelig løst her både for kunder og eskorter. 
 

Lenke til kommentar
På 4.10.2022 den 14.00, brucew skrev:

Hva tenker de forskjellige om dette med aldersforskjeller?

Godt spørsmål, Brucew!
Kikk på de tidligere gode svar ovenfor; det handler ikke om å finne en sjelevenn eller en å dele livet med.
Jeg er midt i 40-årene og gir en lang marsj i om jenta er 20 eller 50 (du kan oftest legge på litt moms på alder uansett).
Det jeg legger vekt på er at hun jeg besøker gjør det av egen vilje. Så en uanmeldt "19"-åring er ikke min greie. 

Ved bestilling oppgir jeg alltid mitt fornavn og alder. Så lenge vi møter nydusjede, friske og opptrer pent så gjenstår kun å nyte det ene Livet vi har.

  • Like 2
Lenke til kommentar
5 timer siden, Fenrik Ibsen skrev:

Godt spørsmål, Brucew!
Kikk på de tidligere gode svar ovenfor; det handler ikke om å finne en sjelevenn eller en å dele livet med.
Jeg er midt i 40-årene og gir en lang marsj i om jenta er 20 eller 50 (du kan oftest legge på litt moms på alder uansett).
Det jeg legger vekt på er at hun jeg besøker gjør det av egen vilje. Så en uanmeldt "19"-åring er ikke min greie. 

Ved bestilling oppgir jeg alltid mitt fornavn og alder. Så lenge vi møter nydusjede, friske og opptrer pent så gjenstår kun å nyte det ene Livet vi har.

Godt sagt, fenrik Ibsen.Jeg er som deg 40+. Jeg vil nyte flotte damer i dette livet.Det blir mest 25+.Polske damer som Viki og Lara er for tiden mine favoritter.

  • Like 3
Lenke til kommentar

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...