Oslo_bukken Skrevet Desember 11, 2023 Share Skrevet Desember 11, 2023 10 timer siden, Saitolaito skrev: Før jeg bestiller; Ble det noe mulighet for fingersex for dere andre? Hun svarte litt unnvikende/lite konsist på melding, og svarte kun på noe annet når jeg spurte direkte.. Mente det var ok i fjor, men preferansene kan selvfølgelig endre seg. Merker at det er fler og fler som ikke «liker fingersex.» Er det en trend eller bare jeg som har fått oppheng? 😅 Gikk fint å fingre for meg. Her tenker jeg at mange jenter er skeptiske av gode grunner. Håndhygiene og stell av negler varierer sikkert kraftig, samt at mange sikkert "kjører på" litt vel hardt. Derfor pleier jeg være veldig forsiktig og alltid spørre om det er greit med en finger eller to. Damer som squirter elsker som regel å blir fingret hardt til de spruter, imens andre ikke vil bli fingret i det hele tatt. Melissa sa ikke nei til en liten finger og to. Tror det eneste hun sier nei til er analsex. Alt annet virker være lov. 2 Siter Lenke til kommentar
Gjest Skrevet Desember 12, 2023 Share Skrevet Desember 12, 2023 Jeg har besøkt henne et par ganger og hun er helt rå, som det skrives over her, litt adhd energi, men fy f... hun drar på noe helt sykt i køya. Terningkast 6 fra meg! Siter Lenke til kommentar
Oslo_bukken Skrevet Desember 13, 2023 Share Skrevet Desember 13, 2023 Ja, det er lenge siden jeg opplevd denne råe kåtskapen i en dame. Virker som hun genuint liker sperm. Hun prøvde melke ut mest mulig begge gangene jeg sprutet. andre gang kom det litt på haken og ansiktet i tillegg til inne i munnen, og det var hun rask med å dytte inn i munnen og svelge helt uoppfordret. Håper hun kommer tilbake til Oslo snart. 2 Siter Lenke til kommentar
Gjest Skrevet Mars 25, 2024 Share Skrevet Mars 25, 2024 Hun er tilbake nå. min venn som besøkte henne sier det mildt sagt levde opp til forventningene. Siter Lenke til kommentar
Revenger Skrevet Mars 25, 2024 Share Skrevet Mars 25, 2024 På 10.12.2023 den 22.04, shawty lo skrev: jeg vil tippe de fleste misliker det, første jenta lot meg sette in tommelen, andre jenta var imot(operatør godkjente det). gitt opp siden. Uenig i det, men filte negler, en dusj i forkant, tålmodighet og vørenhet hjelper. Tommelen? Skulle du haike😀 1 1 Siter Lenke til kommentar
shawty lo Skrevet Mars 25, 2024 Share Skrevet Mars 25, 2024 36 minutter siden, Revenger skrev: Uenig i det, men filte negler, en dusj i forkant, tålmodighet og vørenhet hjelper. Tommelen? Skulle du haike😀 du må unnskylde meg, det var første gang jeg hadde fitte. goldi het hu, med to jævlig feite mugger, ukrainske, ingen mage, blondine, min favorit. 1 2 Siter Lenke til kommentar
Gjest Skrevet Juli 7, 2024 Share Skrevet Juli 7, 2024 Jeg har bare positive ting å si om Melissa! Snakket med henne senest i dag, og hun sier hun kommer tilbake i august. Er i Finland nå. Man blir jo aldri lei av noen med så sprudlende energi, som med et smil kaster seg over pikken og svelger hver dråpe når man står over henne. Hun kunne ikke vente på å få spruten så jeg i øynene. Rent og pent sted, deilig dame, og bildene stemmer jo. Blir mer enn en time neste gang, og hun lovde meg at jeg skulle få slikke henne til hun kom på neste treff. Det var det jeg fikk bekreftet i dag 😉 Gleder meg til å kjenne munnen og halsen hennes rundt pikken, og øynene som lyser når hun får smake satsen. Siter Lenke til kommentar
Gjest Skrevet Juli 7, 2024 Share Skrevet Juli 7, 2024 2 minutter siden, PeerGynt skrev: Jeg har bare positive ting å si om Melissa! Snakket med henne senest i dag, og hun sier hun kommer tilbake i august. Er i Finland nå. Man blir jo aldri lei av noen med så sprudlende energi, som med et smil kaster seg over pikken og svelger hver dråpe når man står over henne. Hun kunne ikke vente på å få spruten så jeg i øynene. Rent og pent sted, deilig dame, og bildene stemmer jo. Blir mer enn en time neste gang, og hun lovde meg at jeg skulle få slikke henne til hun kom på neste treff. Det var det jeg fikk bekreftet i dag 😉 Gleder meg til å kjenne munnen og halsen hennes rundt pikken, og øynene som lyser når hun får smake satsen. Søt og hyggelig dame. Håper folk behandler henne bra, en sjelden perle. Siter Lenke til kommentar
Bikkuriv3 Skrevet Juli 7, 2024 Share Skrevet Juli 7, 2024 Grei nok dame, men servicen har falt med antall besøk til dette kalde landet. Husker første gang hun var her, for andre som også gjør det så holdt hun til på Bislett i en litt spesiell leilighet da. 4 Siter Lenke til kommentar
Gjest Skrevet Juli 7, 2024 Share Skrevet Juli 7, 2024 På 25.3.2024 den 15.12, Revenger skrev: Uenig i det, men filte negler, en dusj i forkant, tålmodighet og vørenhet hjelper. Tommelen? Skulle du haike😀 Du har litt å lære av @shawty lo, @Revenger.... Siter Lenke til kommentar
Gjest Skrevet September 29, 2024 Share Skrevet September 29, 2024 Da er Melissa CZ tilbake i byen for første gang på veldig lenge, og blir til 10. oktober. Det er verdt en tur folkens. Hun er ganske moro! 😎 Siter Lenke til kommentar
PeculiarTaste Skrevet September 29, 2024 Share Skrevet September 29, 2024 (endret) 2 timer siden, PeerGynt skrev: Da er Melissa CZ tilbake i byen for første gang på veldig lenge, og blir til 10. oktober. Det er verdt en tur folkens. Hun er ganske moro! 😎 Fått svar av henne? Eller har hun postet "kalender" typ noe sted? (Sånn annet enn den på RE) Endret September 29, 2024 av PeculiarTaste 3 Siter Lenke til kommentar
Gjest Skrevet September 30, 2024 Share Skrevet September 30, 2024 21 timer siden, PeculiarTaste skrev: Fått svar av henne? Eller har hun postet "kalender" typ noe sted? (Sånn annet enn den på RE) Hun svarte meg i går, og sa hun startet å jobbe i dag. Hun har aldri vært en som svarer dritkjapt, men det henger nok sammen med at hun er på jobb. 😏 Siter Lenke til kommentar
Oslo_bukken Skrevet Oktober 3, 2024 Share Skrevet Oktober 3, 2024 Noen som møtt Melissa på denne turen til Oslo og kan fortelle noe? Samme gode service som vanlig? 2 Siter Lenke til kommentar
Munster1 Skrevet Oktober 4, 2024 Share Skrevet Oktober 4, 2024 På 4.10.2022 den 17.26, thorm skrev: Pratet ikke om spenningen men seriøsiteten------ Prater litt av erfaring da mitt første besøk hos en gledespike nok var i 1990. Vært innom jenter fra de fleste nasjoner både her og i deres hjemland. At de tsjekkiske er like useriøse her som hjemme er ikke en påstand men en faktaopplysning. På litt over 30 år har jeg hilst på få av veldig mange som er useriøse. Så om spenningen ligger i om du blir fornøyd eller misfornøyd så er jo det spennende Jeg har mye samme erfaring som deg,Thorm.Jeg stod og ventet på Melissa på adresse på Oslo Vest.Hun bare utsatte en avtale vi hadde flere ganger.Til slutt bare gikk jeg.Jeg følte hin holdt meg for narr. 4 Siter Lenke til kommentar
Oslo_bukken Skrevet Oktober 8, 2024 Share Skrevet Oktober 8, 2024 Bumper denne, virkelig ikke noen her som møtt henne? 2 Siter Lenke til kommentar
briljant Skrevet Oktober 8, 2024 Share Skrevet Oktober 8, 2024 9 timer siden, Oslo_bukken skrev: Bumper denne, virkelig ikke noen her som møtt henne? Kjør på? 2 Siter Lenke til kommentar
Oslo_bukken Skrevet Oktober 9, 2024 Share Skrevet Oktober 9, 2024 Jo må vel det. Altså jeg har møtt henne før og vet at hun er bra. Ville bare sjekke om noen her på forumet har møtt henne denne runden. 2 Siter Lenke til kommentar
Jeff Pezos Skrevet Oktober 9, 2024 Share Skrevet Oktober 9, 2024 4 timer siden, Oslo_bukken skrev: Jo må vel det. Altså jeg har møtt henne før og vet at hun er bra. Ville bare sjekke om noen her på forumet har møtt henne denne runden. Jeg har møtt henne tre ganger, både på hennes tidligere Osloturer og nå nylig. Hun kjente meg igjen og var like blid og sprudlende hver gang. Tjenestene var de samme, så jeg var like fornøyd nå som sist. Bra jente, litt ADHD gira ja, men det er jo bare pluss for min del. 1 2 Siter Lenke til kommentar
Batman Skrevet Oktober 9, 2024 Share Skrevet Oktober 9, 2024 Fikk meg en runde med hu forrige uke. Gikk med litt mye tid til prat kanskje, men fullstendig verdt det. Få damer man kan pumpe hele satsen, ikke i munnen, men i halsen på 2 Siter Lenke til kommentar
Oslo_bukken Skrevet Oktober 10, 2024 Share Skrevet Oktober 10, 2024 Yes, ble en tur for meg også. Samme gode service, og ivrig aptit på sæd😉 Håper hun kommer tilbake igjen snart 2 Siter Lenke til kommentar
sex42 Skrevet Oktober 10, 2024 Share Skrevet Oktober 10, 2024 Sattan for en slank deilig kropp. Var jeg bare i Oslo nå 😌 2 Siter Lenke til kommentar
Gaggball Skrevet Oktober 10, 2024 Share Skrevet Oktober 10, 2024 Jeg har møtt henne og skrev en liten review på min tråd Gaggballs review (side 7) 2 Siter Lenke til kommentar
Bikkuriv3 Skrevet Oktober 12, 2024 Share Skrevet Oktober 12, 2024 Vi trenger mer kvalitets damer som hun her. 50% av real er bare scam annonser og Latina damer som yter dritt service. 1 Siter Lenke til kommentar
Oslo_bukken Skrevet Oktober 12, 2024 Share Skrevet Oktober 12, 2024 Enig👍 Savner Freja også… 2 Siter Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg