Gå til innhold

Swingers kontra eskorter


theguynextdoor

Anbefalte innlegg

Var på europatur i sommer. Og gjorde meg forskjellige erfaringer både med eskorte, erotisk massasje, og på swingersklubb. 

Erotisk massasje:
Ble en veldig avslappende og deilig B2B. Fin rolig avslutning med hånd. Passet egentlig perfekt på slutten av en alt for lang dag når jeg var helt utmattet.

Eskorte:
Lite å skrive hjem om. Noen treff ble det. Noen bra og mange "så der". Møtte ei ung sykepleierstudent, mørkhudet. Hun var rimelig fantastisk. Emma. Henne kommer jeg til å savne. Innlevelse, genuin, ungpikekropp, god å kommunisere med. Topp på absolutt alt. Henne møtte jeg av alle ting på en type laufhaus. 

Swingersklubb: 
Definitivt høydepunktet.
Gangbang: Check.
BDSM lek med facesitting, rimming, av skikkelig dominatrix samtidig som en nydelig blondine sugde brystvortene mine og domina'ens sissy måtte se på. Check.
Overtale kveldens flotteste og eneste dame som var fast bestemt på å ikke gjøre noe til å bli med inn i et lite mørkt avlukke. Check. 
Privatsex med ei blond østeuropeisk dame. Squirtet under slikking. Gjorde meg våt i ansikt og overkropp. Sprutet i munnen hennes og klinte med henne etterpå. Check.
Uendelig live action rundt meg mesteparten av kveldene, check.
 

Det skal sies at opplevelsene mine fra swingersklubb var fordelt over 3 kvelder. Alt i alt hadde jeg definitivt størst utbytte av kveldene på klubb. Det krevde litt mer sosial innsats for å komme i mål, men må vel si at det var vel verdt det. Eneste nedturen var avslag fra et deeeeilig bdsm par som ikke ville involvere noen andre i det hele tatt. Der måtte jeg desverre gi tapt. 

Happy memories !

  • Like 4
Lenke til kommentar
  • 1 month later...
På 29.9.2022 den 0.53, theguynextdoor skrev:

Var på europatur i sommer. Og gjorde meg forskjellige erfaringer både med eskorte, erotisk massasje, og på swingersklubb. 

Erotisk massasje:
Ble en veldig avslappende og deilig B2B. Fin rolig avslutning med hånd. Passet egentlig perfekt på slutten av en alt for lang dag når jeg var helt utmattet.

Eskorte:
Lite å skrive hjem om. Noen treff ble det. Noen bra og mange "så der". Møtte ei ung sykepleierstudent, mørkhudet. Hun var rimelig fantastisk. Emma. Henne kommer jeg til å savne. Innlevelse, genuin, ungpikekropp, god å kommunisere med. Topp på absolutt alt. Henne møtte jeg av alle ting på en type laufhaus. 

Swingersklubb: 
Definitivt høydepunktet.
Gangbang: Check.
BDSM lek med facesitting, rimming, av skikkelig dominatrix samtidig som en nydelig blondine sugde brystvortene mine og domina'ens sissy måtte se på. Check.
Overtale kveldens flotteste og eneste dame som var fast bestemt på å ikke gjøre noe til å bli med inn i et lite mørkt avlukke. Check. 
Privatsex med ei blond østeuropeisk dame. Squirtet under slikking. Gjorde meg våt i ansikt og overkropp. Sprutet i munnen hennes og klinte med henne etterpå. Check.
Uendelig live action rundt meg mesteparten av kveldene, check.
 

Det skal sies at opplevelsene mine fra swingersklubb var fordelt over 3 kvelder. Alt i alt hadde jeg definitivt størst utbytte av kveldene på klubb. Det krevde litt mer sosial innsats for å komme i mål, men må vel si at det var vel verdt det. Eneste nedturen var avslag fra et deeeeilig bdsm par som ikke ville involvere noen andre i det hele tatt. Der måtte jeg desverre gi tapt. 

Happy memories !

Herlig. Takk for deling.

Har noen fine minner fra Swingersklubb i Berlin tilbake på tidlig 2000-tall. Kan være vanskelig å få innpass som enslig mann, men Gangbang nights er løsningenpå dette. Var innom et par slike med stort hell, og en med lite hell. Når du treffer er det helt magisk. Var vel ca 1000 norske for inngang og fri bar, den gangen. Faktisk veldig hyggelig med masse fine folk, og noen gode samtaler mellom slagene😅

Har også et par erfaringer fra klubber i Amsterdam, men disse var annerledes og med en helt annen atmosfære. Noen genuine swingers, men mange "innleide damer". Blir en helt annen greie.

Lenke til kommentar
  • 2 weeks later...
På 30.10.2022 den 7.37, Oddfish69 skrev:

Er ikke det problematisk å få innpass på swingersklubber som enslig mann?

På mange klubber, og spesielt på enkelte dager så slipper man ikke inn en gang. 

De dagene man får komme inn så er det ofte mye menn i forhold til damer og par. Så da gjelder det å være enten sosialt kompetent, eller fysisk attraktiv, for i det hele tatt å være aktuell. Helst begge deler... Min erfaring er uansett at det er fullt mulig å få til noe på de fleste kvelder. Krever litt innsats og litt tålmodighet. Behøver ikke å være superhot mann. De fleste kan synes det er bra med en helt vanlig mann. Selv er jeg vel midt på treet vil jeg tro, og får vel napp de fleste gangene. Men det kan være lurt å være litt realistisk og å ha litt selvinnsikt. 

Lenke til kommentar

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...