Gå til innhold

Kazumi


Dude

Anbefalte innlegg

Hva er greia med PM?

 

Dette er er eskorte forum der man deler meninger og erfaringer av jenter🤷🏻‍♂️ Er dere redd at purken kommer og tar en fordi man skriver et innlegg her på forumet etter et avlagt besøk. Er man veldig paranoid kan man jo alltid referere til en kompis som sagt han har vært på besøk hos vedkommende😉

 

Når det er sagt ønsker jeg vite mer om Kazumi, på PM eller her i det åpne😉

  • Like 3
  • Thanks 1
Lenke til kommentar
  • 1 month later...
  • 3 months later...

Ikke helt lett å vite hvor mn skal poste dette, ser det er flere tråder om Kazumi. Kanskje @admin kan slå sammen å legge i «reisende»?

 

Jeg har nå hvert fall akkurat møtt denne dama. Siden jeg ikke gidder PM og den slags på et åpent forum. 
 

Bildene er ekte og dama er helt nydelig. Jeg kan skjønne at noen misstenker at dette er en post-op transe, da musen ser litt «ordnet med». Samtidig har hun 100% ekte, myke, store pupper (sirka c-cup), og er generelt helt feminin, så det er jammen ikke godt å si. Jeg driter litt i slikt😉 Er hun bra er hun bra, uansett hva kjønn hun hadde ved fødsel.

Hun har en stor meny og jeg liker litt kinky greier som involverer wet, og det leverte hun på til de grader. Hun har i tillegg tre nydelige hull (meget bra deepthroat skills) som hun likte godt å bli tatt i. Kom to ganger på 45 minutter og jeg gjentar gjerne et besøk til Kazumi. Reiser fra Oslo i morgen men kommer tilbake snart. Jeg brukte kondom, så jeg kan ikke kommentere på hvis hun tar bareback.

 

Anbefales👍

  • Like 2
Lenke til kommentar
  • 3 weeks later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...