Gå til innhold

Saigon massasje

Featured Replies

• 4 weeks later...
Skrevet
  • Forfatter

God morgen. Bumper

• 2 weeks later...
Skrevet
  • Forfatter

Håper fortsatt på at noen får testet den

Skrevet

Det er mulighet for å teste ut selv også Babehunter. Legg gjerne ut erfaringer når du har vært der.

• 4 weeks later...
Skrevet

Tenkte jeg skulle "ta en for laget" å sjekke ut denne plassen, men ser at det er midlertidig stengt?, noen som kan bekrefte?

Skrevet
Akkurat nå, Nysgjerrig T skrev:

Tenkte jeg skulle "ta en for laget" å sjekke ut denne plassen, men ser at det er midlertidig stengt?, noen som kan bekrefte?

Bare glem det, så ikke at det var en facebookside til denne plassen! stengt til 1.des!

Skrevet
  • Forfatter

Åpner vel i morgen ja

• 2 weeks later...
Skrevet

Ble ikke skuffet over servicen hos Saigon. Samme dame som har drevet annen Thai salong i byen. Var 4 damer der i godt humør da jeg kom. Ble massert av en dame i 30 40 åra som slett ikke så verst ut. Litt dyrt, men ganske bra tjenesteutvalg. 

Skrevet
  • Forfatter
3 timer siden, theguynextdoor skrev:

Ble ikke skuffet over servicen hos Saigon. Samme dame som har drevet annen Thai salong i byen. Var 4 damer der i godt humør da jeg kom. Ble massert av en dame i 30 40 åra som slett ikke så verst ut. Litt dyrt, men ganske bra tjenesteutvalg. 

Tror det er bare ei dame som holder på hos Saigon. Sikker på at du sier rett navn på sted? Hvilken adresse?

Skrevet

Beklager. Det var den "nye" sabai, ikke Saigon :-)

Navnekrøll! 

• 3 months later...
Skrevet

Noen som har fått noen erfaring med Saigon? Tips mottas med takk 😊

• 1 month later...
Skrevet
  • Forfatter

Tar en av seg trusen på dette stedet? Selv om det tilsynelatende ikke gis ekstratjenester?

Skrevet
På 14.5.2023 den 8.01, Babehunter skrev:

Tar en av seg trusen på dette stedet? Selv om det tilsynelatende ikke gis ekstratjenester?

Har du ikke testet enda? Du har lurt en stund nå, enkleste må da være å teste selv?

Skrevet
På 14.5.2023 den 8.01, Babehunter skrev:

Du børr ligge naken , hun kler iallefall ikke av seg om du er påkledd

• 2 months later...
Skrevet
  • Forfatter

Noe nytt herfra?

Skrevet
13 timer siden, Babehunter skrev:

Noe nytt herfra?

du virker veldig nysgjerrig på denne plassen, hvorfor ikke ta en tur selv å finne ut av det?, om ikke annet så får du sikkert en god massasje! God hel! :)

• 2 weeks later...
Skrevet
  • Forfatter

Har vel fått høre før at det ikke er ekstra. Så har ikke brydd meg med å prøve. Men, om hun skulle finne ut at hun endrer litt holdninger, så blir det jo interessant.

• 3 months later...
Skrevet

noen som har fått ekstra service hos Saigon i molde?