Gå til innhold

Telegramgrupper- eller kanaler for eskorter i Norge


Norskoggrei

Anbefalte innlegg

  • 4 weeks later...
1 time siden, Camillainoslo skrev:

Tror jeg er den perfekte kandidat for en sånn gruppe så hvis noen vil legge meg til eller send meg en PM 🤭💋👸🏼

"Samme" info i flere tråder er i alle fall den perfekte spam.

 

 

  • Like 1
Lenke til kommentar
På 4.12.2022 den 22.54, LoveOWO skrev:

Jeg tar ikke imot tips på PM. 

Jeg vil gjerne lese de her🤪

Helt enig! Hva er poenget med PM? Noen får gjerne forklare for meg, fordi jeg skjønner det rett og slett ikke…

Lenke til kommentar

Er Ingen som har delt noe hverken pm eller åpent, antar grunnen til at man vil ta gruppenavn på pm er å minimere risiko for nedstengelse av gruppen da det ville ligget åpent på nett.

Lenke til kommentar
  • 5 weeks later...

Do you have unique and high-quality photos that deserve more popularity and recognition? Then my.club is the perfect platform to sell your work! Our platform provides a convenient and secure way to sell your photos, where you can set your own prices and control the use of your content. We also give you the ability to create galleries, customize access to them and much more. Whether you're a professional or amateur photographer, my.club gives you the ability to sell and distribute your work with ease and security. Join our community and start selling your photos today

Lenke til kommentar

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...