Gå til innhold

Treerak

thorm

Anbefalte innlegg

Siden ingen responderte med erfaringer herfra måtte jeg ta en for laget...... :-)

Bildene stemmer-

Lett å komme i kontakt med, skrev og pratet greit norsk men til å begynne med under besøket virket hun litt sjenert og ville helst prate engelsk. Helt ok massasje slik jeg liker det. Mange ville nok hatt litt hardere men der ville det bare vært å si fra. Jeg var veldig fornøyd etter min smak og det var helt uten overdreven bruk av olje.

Etter ca 35 min ba hun meg om å snu meg på ryggen og lurte på hva jeg ville..... mer massasje eller avslutningen.

Jeg valgte det siste. Dama var liten, nett og vakker. Hun så veldig ung ut men alder lurer meg alltid når det gjelder thai. Hun tok av seg den vesle kjolen hun hadde på under masseringen og avslørte en j.... fin kropp. Nett, slank, fast, små pupper og ei j.... sexy rumpe. Startet med en owo som var godt over middels. Hun la seg over i 69 og hun hadde ei nydelig lita ei. Ha fra seg noen klunkelyder og litt smårykninger da jeg slikket. Etter en stund lurte hun på om jeg ville knulle..... På med gummi og hun tredte seg nedpå. Gud bedre det var trangt....... Min dårligste egenskap er å knulle med gummi så den ramla litt sammen. Med snurre inne i henne fikk jeg bikka henne på rygg og fikk litt fart i den igjen der hun lå på rygg med beina rett i været. Etter en liten stund så dro jeg av gummien og ba henne suge..... fikk ikke komme i munnen sa hun og det var ok. Helt fantastisk å ligge oppreist på albuene og se den unge snertne dama gjøre jobben med sin lille, flotte munn :-)

Alt i alt et besøk litt over middels av hva jeg har opplevd. Plager meg ikke å ta den turen igjen for jeg har opplevd så utrolig mange thaibesøk hvor de bare skal ha og bli fort ferdig. Totalt sett verdt besøket.

Privat leilighet mellom Alex Kiellands plass og akerselva. Hun delte med ei annen men de var veldig nøye på at jeg hverken så henne eller en annen kunde så det var trygt. Parkering i gatene utenfor hvor det var enkelt å finne plass og betalte med easypark. 

En morsom greie var at jeg hadde klart å slå inn en 0 for mye så parkeringen betalte jeg 1,14 euro for og er registrert parkert i Bloemendaal centrum :-) Jeg kan ihvertfall si jeg har aibi om noen skal påstå jeg har vært kunde i Oslo :-) :-)

Endret av thorm
  • Like 6
  • Thanks 5
Lenke til kommentar
  • 7 months later...
På 24.4.2023 den 23.39, Optimum2 skrev:

Hun tar standard pris for en time - 2 laken......

Om 2 er standard pris slapp nok jeg billigere..... fikk det for en brun mindre

• Like 1
  • Thanks 1
Lenke til kommentar
  • 4 months later...
  • 1 year later...
På 23.9.2022 den 10.16, thorm skrev:

Jeg kan ihvertfall si jeg har aibi om noen skal påstå jeg har vært kunde i Oslo :-) :-)

Bortsett fra at du røpte deg her, da😅😄 Men bra review. Bb utelukket?

Endret av nappe nappe
  • Like 1
Lenke til kommentar
1 time siden, nappe nappe skrev:

Bortsett fra at du røpte deg her, da😅😄 Men bra review. Bb utelukket?

Spurte aldri om BB men jeg tviler på at hun gjør det. Var nøye med at frakken skulle på.

• Like 1
Lenke til kommentar