Gå til innhold

Muligheter for norsk jente i «thai land»


lindatherese944

Anbefalte innlegg

Hei! Etter mye om og men skriver jeg her 😂 Jeg er en norsk jente på 27 som har flere kurs innenfor massasje ++ bak meg. Jeg er ganske klar over pengene man kan tjene dersom man kan beherske grunnleggende massasje og også er åpen for å yte litt ekstra 😉 Jeg har forsøkt å få plass hos de mest kjente og besøkte stedene i Oslo, men det har vært helt umulig (Bliss avviste meg i døra). De er drevet av thaidamer som holder det «innenfor familien» eller av østeuropeiske damer som rekrutterer internt (Angel feks hvor damene kommer rett fra flyet for å jobbe i noen uker). Det virker som det er helt umulig å være etnisk norsk og drive med massasje med noe ekstra uten å måtte opprette profil på RE. Jeg ønsker å ha et fast sted å dra til uten å måtte ta outcall eller hjemme. Jeg har hatt praksis på et stort hotell i Oslo, men det er ikke stedet for ekstratjenester, og det er muligheten for disse ekstratjenestene som gir meg motivasjon 😉 Jeg elsker lingam og tantrisk f.eks, og ville heller drevet med det enn vanlig aromamassasje, men sier man det på et jobbintervju hos Grand Hotell tilkaller de nærmest politiet. Er det noen som kan anbefale meg et sted å kontakte hvor det både er thai/europeiske men også norske damer? Evnt bare norske damer. Hittil har jeg fått null respons. Jeg er en pen norsk dame med litt hjelp (litt ekstra hjelp på pupper og lepper) men hvem har ikke det i 2022? 
Send meg gjerne en PM dersom dere har tips til steder jeg kan søke eller kontakte 😊

  • Like 3
Lenke til kommentar

Tja, det er vel ikke uten grunn til at thaistedene holder det innenfor familien. Bla for å hjelpe familien i hjemme i Thailand, det er, dessverre,  lettere å utnytte dem og mindre sjanse for at noen sladrer. Men det jeg skulle fortelle var en kort-kort versjon av det en av massørene på African massage fortalte meg, nemlig at hun hadde jobbet på et thaisted og satt igjen med svært lite penger. Husker ikke helt om "mamsen" også tok ekstainntektene men det aller  aller meste av det lovlige forsvant til henne.

Bare til orientering....

  • Like 1
Lenke til kommentar
3 timer siden, Assman skrev:

Tja, det er vel ikke uten grunn til at thaistedene holder det innenfor familien. Bla for å hjelpe familien i hjemme i Thailand, det er, dessverre,  lettere å utnytte dem og mindre sjanse for at noen sladrer. Men det jeg skulle fortelle var en kort-kort versjon av det en av massørene på African massage fortalte meg, nemlig at hun hadde jobbet på et thaisted og satt igjen med svært lite penger. Husker ikke helt om "mamsen" også tok ekstainntektene men det aller  aller meste av det lovlige forsvant til henne.

Bare til orientering....

Det går svært lite penger til hjemlandet fra Thai stedene. Pengene for massasjen går rett i kassa for å dekke leie. Xtra tjenestene er noe damene selv velger å utføre eller ikke. En meget stor andel av jentene på thai stedene er jenter som har blitt hentet til Norge av norske menn og blitt kasta ut etter noen år. Disse sliter med å klare seg og tyr til desperat salg av xtra tjenester for å overleve.

Lenke til kommentar

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...