Gå til innhold

Oslo jenter uten kommentarer på RE


BIG_boy

Anbefalte innlegg

14 timer siden, BIG_boy skrev:

Hei 

Kan noen anbefaler braaaa dame som er på RE og har blokkert kommentarer??? 

Jeg provre alle med over 10 positiv kommentarer og trenger Nye opplevelser. 

Da kan du jo skrive litt om erfaringene dine så langt. Har inntrykk av at mange av de med mange positive skriver dem selv eller får dem skrevet av bekjente. For det er jo spesielt når en dame har 12 positive og de fleste er skrevet av folk som nettopp er blitt brukere av RE. 

  • Like 2
Lenke til kommentar

Mange kommentarer bør være et rødt flagg i flere tilfeller. Norsk Nymfoman (nick for tiden) og KanJim Massage er eksempler på RE-profiler som helt opplagt pushes og promoteres av andre. Det er nesten latterlig å lese tekst og datoer for en del av anmeldelsene. Hver sin smak, men dette er tragiske greier.

Lenke til kommentar
17 timer siden, BIG_boy skrev:

Hei 

Kan noen anbefaler braaaa dame som er på RE og har blokkert kommentarer??? 

Jeg provre alle med over 10 positiv kommentarer og trenger Nye opplevelser. 

Hvem er din favoritt sv de du har prøvd ?

// Canon

Lenke til kommentar

Hmmm...

Johanna beste i alle  fasetter og Lorelay 

 Kitty  bra GFE 

Helen s ogsa veldig fornøyd 

Emilly hot og Isabella sexy  Polske sexy dammer med bra tekniker 😉

Paula10 er 10/10 Argentina/Milf 

Sara kan sugen hele timer uten trott same med sex 

 

 

  • Like 1
Lenke til kommentar
3 timer siden, BIG_boy skrev:

Hmmm...

Johanna beste i alle  fasetter og Lorelay 

 Kitty  bra GFE 

Helen s ogsa veldig fornøyd 

Emilly hot og Isabella sexy  Polske sexy dammer med bra tekniker 😉

Paula10 er 10/10 Argentina/Milf 

Sara kan sugen hele timer uten trott same med sex 

 

 

Johanna er vel enda ikke i Oslo…? Må jo ha vært 2 år siden hun var her?

Lenke til kommentar
På 19.8.2022 den 9.23, Pennen skrev:

Mange kommentarer bør være et rødt flagg i flere tilfeller. Norsk Nymfoman (nick for tiden) og KanJim Massage er eksempler på RE-profiler som helt opplagt pushes og promoteres av andre. Det er nesten latterlig å lese tekst og datoer for en del av anmeldelsene. Hver sin smak, men dette er tragiske greier.

Det med Kanjim er ikke riktig. Hun er god på alle måter. Hun spurte om jeg ikke kunne skrive en kommentar men presset ikke i det hele tatt. Så det har jeg gjort, riktignok en god måned etter 2.besøk

  • Like 1
Lenke til kommentar
1 time siden, dayti77 skrev:

Det med Kanjim er ikke riktig. Hun er god på alle måter. Hun spurte om jeg ikke kunne skrive en kommentar men presset ikke i det hele tatt. Så det har jeg gjort, riktignok en god måned etter 2.besøk

Så det at du har skrevet én anmeldelse gjør at du går god for alle de andre?

 

Lenke til kommentar
17 timer siden, dayti77 skrev:

Det med Kanjim er ikke riktig. Hun er god på alle måter. Hun spurte om jeg ikke kunne skrive en kommentar men presset ikke i det hele tatt. Så det har jeg gjort, riktignok en god måned etter 2.besøk

Ja her er jeg enig. Jeg blir ofte spurt å lage anmeldelse av jentene jeg møtt. Men skriver alltid ærlige anmeldelser. Finnes sikkert en del fake (eller bestilte) også selvfølgelig på RE, men f eks Norsk Nymfoman er helt rå så der tror jeg faktisk de aller fleste anmeldelser er ekte. De er jo skrevne av folk som vært medlemmer i åresvis på RE.

  • Like 1
Lenke til kommentar

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...