Gå til innhold

Avslørt?


Gjest

Anbefalte innlegg

  • advertisement_alt

Hei!

fikk akkurat melding fra dette nr. +46 72-267 85 30

Der var det bilder fra min whatsapp med meldinger jeg og denne dama har sendt til hverandre og en tekst på svensk som truer med å avsløre meg til venner, familie og samboer dersom jeg ikke overfører 6k innen 2 dager.

fikk også en liste over mitt nr og min samboers nr.

Er dette bare for å skremme eller burde jwg være bekymret?

Nummeret til damen var skjult så vet ikke hvem dette var

Lenke til kommentar

Skal ikke se bort ifra at de sender melding til samboeren om du velger å ikke gi de hva de vil ha, og bruker det som en siste mulighet til å få deg til å gi etter.

Men tviler sterkt at de kommer til å bruke tid til å finne ut hvem dine venner og familie er. Om de hadde allerede gjort research hadde de inkludert flere tlf nr som bevis i meldingen.

 

Ikke overfør penger. Om du gjør det kommer de aldri til å gi seg. Blir bare utpressa for mer penger.

Kan være en god ide å komme clean med det du har gjort til samboeren før de gjør det

Lenke til kommentar

Gjerne legg ut hvilket nr jenta hadde så resten vet hvem man burde holde seg unna.

Skal ikke se bort ifra at noen på forumet her klarer å grave opp hvem som er bak dette selv om det er skjult nr

Lenke til kommentar
11 timer siden, zlatan skrev:

Sikkert organisert mafia som står bak dette. Derfor velger jeg kun NORSKE jenter. 

Det er KUN norske jenter som har forsøkt å svindle meg og/eller kommet med trusler og der er det mye rart i bakkant. 

Vil si at påstanden din er helt feil.

Lenke til kommentar

Ikke gjør noe som helst. Bare drit i det. Ikke svar. Ikke si noe som kan provosere heller. Bare ignorer det fullstendig.

Og ikke innrøm noe ovenfor noen, dersom du skulle bli konfrontert med noe. Hevd at det er fake og at noen prøver å presse deg.

  • Like 5
Lenke til kommentar

Bilder av whatsapp/FB/IG/etc-samtaler er utrolig lett å fake. To minutter i paint er alt som skal til for å bytte navn på ene samtalepartneren. Slett alt av samtalelogger, telefonnr og annet bevismateriale på din side, så nekter du for alt dersom din samboer blir kontakten. Da er det noen som har prøvd å presse deg for penger ut av det blå, ingenting annet!

  • Like 1
Lenke til kommentar
  • 9 months later...

Har oppleve to ganger. Ett truet å sende melding mine vennene på Facebook. Så jeg endrete innstillingen på Facebook til 100% usynlig til fremmede. Det gikk.

Den andre skjedde fra andre som forsøkte å utpresse å sende melding, jeg ignorer bare. Det skjer ingenting. Men føler likevel ubehagelig å bli truet

Lenke til kommentar

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...