Gå til innhold

Avslørt?


Gjest

Anbefalte innlegg

Hei!

fikk akkurat melding fra dette nr. +46 72-267 85 30

Der var det bilder fra min whatsapp med meldinger jeg og denne dama har sendt til hverandre og en tekst på svensk som truer med å avsløre meg til venner, familie og samboer dersom jeg ikke overfører 6k innen 2 dager.

fikk også en liste over mitt nr og min samboers nr.

Er dette bare for å skremme eller burde jwg være bekymret?

Nummeret til damen var skjult så vet ikke hvem dette var

Lenke til kommentar

Klart du bør være bekymret, du har lekt med ild og nå brenner det. Å betale dem vil bekrefte at du er villig til å gi dem penger og det er godt mulig at du må betale igjen og igjen. Du kan anmelde, men risikere at politiet går etter deg for sexkjøp. Lykke til.

Endret av GromX
Lenke til kommentar

Uansett hva du gjør - ikke betale! Synes du fikk et godt tips på den andre kanalen om å slette all info og bare nekte. 

Jeg tror dette ordner seg (har hørt mange har vært utsatt for lignende), men ønsker deg masse lykke til. Hold oss gjerne oppdatert! 

(Egentlig burde vi stått sammen om et slags borgervern når noen blir utsatt for denne type hendelser) 

Lenke til kommentar
  • 1 month later...
På 13.8.2022 den 17.12, 1991nittedal skrev:

Hei!

fikk akkurat melding fra dette nr. +46 72-267 85 30

Der var det bilder fra min whatsapp med meldinger jeg og denne dama har sendt til hverandre og en tekst på svensk som truer med å avsløre meg til venner, familie og samboer dersom jeg ikke overfører 6k innen 2 dager.

fikk også en liste over mitt nr og min samboers nr.

Er dette bare for å skremme eller burde jwg være bekymret?

Nummeret til damen var skjult så vet ikke hvem dette var

Hei! Hva skjedde videre her? Veldig interessert i dette.

  • Like 2
Lenke til kommentar
  • 11 months later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...