Gå til innhold

Jenny Sofie


Gjest

Anbefalte innlegg

Jeg har ved to tilfeller betalt noe deromkring for Norske jenter, og ved begge tilfellene har jeg følt/fått 100ganger innsatsen tilbake med opplevelsen i den tiden tilbragt med de, men ikke minst hele pakka rundt ved å føle seg trygg, sikker og diskret.

Tar heller ett møte pr år i en sånn setting enn tre hvor jeg er usikker og ikke vet hva som møter meg.

Men, merkelig om ingen har noe å melde kanskje?

Lenke til kommentar
  • 4 months later...

Besøkte Jenny Sofie i dag i Fredrikstad. Ansiktspen og slank ung dame med en trang og fin tenåringsmus. Sa hu trente 3-5 dager i uka, og bildene stemte meget godt med annonsen. Synes det var bra innlevelse på hu. Hadde betalt for 1 time, ble ferdig litt før, så hu ble med på sightseeing i Fredrikstad (Gamlebyen) med meg og vi snakket om alt mulig rart. Hyggelig, ble da totalt nærmere 1,5 time uten noe hastverk.

Lenke til kommentar
Besøkte Jenny Sofie i dag....

Tar hun incall?

Iflg annonsen gjør hun ikke det.

Nei, tar ikke incall. Kun outcall.

Tar dog noen turer til Oslo innimellom, så evt mulig å få til outcall til hotell i Oslo som blir rimeligere (500-600 NOK) mot relativt dyre hotellpriser i Fredrikstad.

Lenke til kommentar

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...