Gå til innhold

Massasje i Tromsø


taloong

Anbefalte innlegg

Hei, skal være i Tromsø fra 9 til 11 august å skulle ha fått meg god massasje med noe attåt, er det noen som kan anbefale et sted som gjør dette. Kan også tenke meg en eskorte som kan komme til hotellet mitt.

Vil dere ikke legge det ut på denne siden kan dere sende meg en PM.

Håper på snarlig og positivt svar

Hilsen

Taloong (Knut)

Lenke til kommentar
  • 8 months later...

Var i Tromsø for noen uker siden. Hadde avtale med Sissel, men det gikk i vasken pga problem med hotellrom og at hun akkurat da ikke hadde sted å være dessverre. 

Jeg prøvde et at stedes massasje-salonger, men det var det dårligste jeg har opplevd, jeg skulle ha snudd i døren, gammel røy som bare var interessert i penger å ikke å tilfredstille kunden, det samme har jeg tidligere opplevd på to andre massasje-steder i Tromsø.

Det jeg lurer på finnes det ikke massasje steder som gir litt service til sine kunder å ikke bare skal flå kunden, er det heller ikke litt yngre kvinner som driver med massasje i denne byen?

Håper noen av de som bor i byen eller har kjennskap til dette kan svare oss å gi oss noe info om steder en kan gå uten å bare bli lurt til oss som ikke er kjent.

Takker på forskudd for mange hyggelige svar

Lenke til kommentar

Hun innehaveren av den ene salongen er 62 år, og har drevet i Tromsø siden forrige årtusen. Tror ikke salongen er helt unik i så måte heller

Det er vanskelig å anbefale noe siden det hele tiden er en viss sirkulasjon på jentene.

Jeg bor ikke i Tromsø, men det finnes masse å lese om diverse rassiaer på flere salonger. Det er stort sett +-artikler, så en må kjøpe tilgang til en lokalavis.

Nu er det ikke anbefalinger akkurat, men mener bare å si at markedet er, og har vært, overvåket i Tromsø.

Lenke til kommentar

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...