dreadnaugth Skrevet Juli 4, 2022 Share Skrevet Juli 4, 2022 Fått et par dager fri fra kona og er på utkikk etter noe skikkelig bra golden shower i Oslo. Noen som har noen tips? Må være fra jente, helst petit. 1 Siter Lenke til kommentar
nappe nappe Skrevet Juli 5, 2022 Share Skrevet Juli 5, 2022 Coco er jo stadig vekk rundt omkring i Norge. Vet ikke om hun er her nå eller de nærmeste dagene, men hun er den eneste jeg går til for GS. Ingen leverer bedre. Det kommer mye, lange og kraftige stråler. Hun er alltid godt hydrert, så det er ingen ekle farger eller lukter. 1 Siter Lenke til kommentar
Gjest Skrevet Juli 12, 2022 Share Skrevet Juli 12, 2022 Norske Sissel elsker alt som har med det å gjøre. Leverer og svelger osv. Siter Lenke til kommentar
hedexp Skrevet Juli 14, 2022 Share Skrevet Juli 14, 2022 Ja, Sissel er bra til dette, også kysser med piss og sæd i munnen. 1 Siter Lenke til kommentar
Nils40 Skrevet Mai 15, 2023 Share Skrevet Mai 15, 2023 Bumper denne. Ønsker treffe noen idag for gs i Oslo.. og ja Coco er vel beste jeg har truffet til det.. så noe i den Klassen hadde vært topp!! 1 Siter Lenke til kommentar
Arch Skrevet Juli 14, 2024 Share Skrevet Juli 14, 2024 På 12.7.2022 den 12.59, Gjest skrev: Norske Sissel elsker alt som har med det å gjøre. Leverer og svelger osv. Hvor finner jeg denne Sissel? 2 Siter Lenke til kommentar
Noraider Skrevet Juli 14, 2024 Share Skrevet Juli 14, 2024 Tromsøbasert dame, med rikholdig meny og lang fartstid her inne. Har en haug med gode anmeldelser. Turnerer jevnlig de større byene: Oslo, Bergen, Tr.heim, Stavanger, Kr. sand. Ikke aktiv annonse nå, men kommer nok snart på igjen. Bare å holde utkikk. 2 Siter Lenke til kommentar
Gjest Skrevet Juli 14, 2024 Share Skrevet Juli 14, 2024 Her skal man være tålmodig. Og ikke for "pissatrengt".... 🤣 Siter Lenke til kommentar
James78 Skrevet Juli 15, 2024 Share Skrevet Juli 15, 2024 Ser at enkelte hos Femme Fatale er begynt å tilby det!!! Men det er et NS sted... 3 Siter Lenke til kommentar
Gjest Skrevet Juli 15, 2024 Share Skrevet Juli 15, 2024 11 minutter siden, James78 skrev: Ser at enkelte hos Femme Fatale er begynt å tilby det!!! Men det er et NS sted... Interessant... Men er GS sex eller ikke..? Noen vil vel karakterisere det som sex, men ikke jeg (tror jeg). Siter Lenke til kommentar
AstralOslo Skrevet Oktober 9, 2024 Share Skrevet Oktober 9, 2024 Ser at Strapon Anna leverer dette (fra anmeldelser). Jeg håper å prøve Coco en dag. Og ellers har jeg ikke funnet noen som leverer mer enn et par dråper. Fant lignende beskrivelse av erotisk massasje (Relax massasje) i Warszawa som jeg ønsker å prøve senere i år. Så hører gjerne om andres erfaring fra tantra med GS 1 Siter Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg