Gå til innhold

Ekte vs silikonpupper


dreadnaugth

Anbefalte innlegg

Jeg går alltid for jenter med ekte pupper, bare føler det er bedre. Men har i det siste sett en del lekkerbisker med silikon innlagt, men har ikke prøvd meg på noen enda. 

Til dere som har pult damer med silikonpupper, er det i nærheten av den ekte følelsen? Eller foretrekker dere jenter med ekte pupper?

  • Like 1
  • Thanks 1
Lenke til kommentar

Alltid foretrekker jenter med ekte pupper, stor eller små, men må vare naturlig. Det føles ikke bra ut med silikon og ofte jenter er veldig forsiktig med silikon - ikke den vei jeg vil lek.

  • Like 1
Lenke til kommentar

Vel - pupper er digg. 
Plast er alltid en gedigen nedtur. 
Har til nå ikke truffet et eneste godt eksempel hvor silikon har trukket opp. 

Men bare for å gå litt i detalj her...

Hvor mange forskjellige typer innlegg benyttes?

Pene og steinharde pupper?

Lette "sakkosekk" pupper?

Pupper utenpå kroppen?

Lenke til kommentar

Foretrekker ekte så klart, men finner også positive ting ved silikonpupper; så lenge man er på horebesøk er det et fett for meg bare de er store nok. Med mindre det er snakk om "slitne" silikonpupper. Dog; i privatlivet hadde jeg ikke ønsket meg en kjæreste med silikonmeloner. 

  • Like 1
Lenke til kommentar

Takk for gode svar. Blir nok å holde meg til naturlige pupper videre også. Litt synd da jeg foretrekker petite tynne jenter, de pleier ikke ha så store pupper. (Petit i alle måter utenom brysstørrelse)

Lenke til kommentar
  • 1 month later...

Om du ønsker silikon pupper, er nok dette ikke noe for deg. Anna har store, ekte og faste pupper.

Men det er nok mye annet som er fikset på henne, men puppene - de er ekte

Lenke til kommentar
  • 3 months later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...