Gå til innhold

Natalia N


Idah

Anbefalte innlegg

Nei men en kompis har😉

Er vist italiensk? Deilig kropp, trang mus, ganske bra BJ og for så vidt ei fin dame. Litt kjedelig etter hans smak, var ikke så interessert å bli hammra sikkelig i doggy slik kompisen liker. Nå er han større en gjennomsnittet, kan ha litt å si. Betalte for en time fikk bare ca 45 min. Kommer nok ikke til å dra tilbake.

  • Like 1
Lenke til kommentar
  • 1 year later...

Hun er italiensk. Digg kropp, ordentlig veltrent. Fine og gode silikonpupper. Er veldig kjemiavhengig. Ene gangen kan hun være din beste kjæreste og andre gangen er hun kald og kjedelig. Men hun forsøker så godt hun kan. Jeg har besøkt henne flere ganger, men vil ikke dra tilbake igjen. 

  • Like 1
Lenke til kommentar
11 timer siden, LoveOWO skrev:

Har også besøkt henne. Meget bra blowjob. 

Men som jeg skrev i anmeldelsen. Hvorfor skal hun holde en hånd på/rundt pikken når jeg knuller henne. Det var bare forstyrrende. 

For å sjekke om kondomen er på, dessverre mange løkhoder som tar av.

Lenke til kommentar

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...