Gå til innhold

Årlig forbruk


TerjeNilsen

Anbefalte innlegg

3 timer siden, Gjest1 skrev:

Er nok i samme båten🙈 men herre Gud så mye moro og bra opplevelser gjennom tida. Selvsagt bom innimellom, men de er i stort mindretall😁😁

Er ikke uenig i det. Har nok bomma for 20 - 30 k i året også før jeg skjønte markedet og hvem sine reviews jeg skulle stole på eller ikke.

  • Like 2
Lenke til kommentar
11 timer siden, thorm skrev:

Er ikke uenig i det. Har nok bomma for 20 - 30 k i året også før jeg skjønte markedet og hvem sine reviews jeg skulle stole på eller ikke.

Ja karer.... Reviews og forum er en veldig viktig del av det å IKKE gå på en smell. Det er skikkelig dritt å blåse 2K på ei sur fitte. 

Derfor deler jeg erfaringer her og gir reviews etter treff. Jeg håper mine små bidrag har hjulpet noe av dere og jeg forventer at dere bidra til at jeg får noen hyggelige treff. 

I dag har jeg fått æren av å åpne butikken til Nemsi. Hun blir i byen noen dager og er ikke tilbake før februar. Har blitt noen timer med henne - og om en teller faktisk hulltid så kommer hun bra fra det 😂😂

Lenke til kommentar

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...