Gå til innhold

Melding via RE


Gjest

Anbefalte innlegg

Den siste tiden har jeg sendt forespørsler til damene via beskjed funksjonen på RE. Grunnen er at jeg synes det er bedre å forklare en fetisjisme skriftlig enn muntlig.

Jeg begynner alltid med et positivt ord om annonsen for deretter å nevne at jeg gjør dette for å tilfredstille en fetisjisme. Deretter forklarer jeg den i et nøytralt språk. Fetisjismen er forresten svært vanlig, og ikke på noen måte belastende for damen.

Resultatet så langt har i all hovedsak vært taushet. De to svarene jeg faktisk har fått har vært ring meg.

Nå forventer jeg ikke lange utredninger som svar, kun en bekreftelse på at hun kan tilfredsstillelse meg på dette punktet.

Hva er deres erfaring med meldinger via RE? Er situasjonen over vanlig, eller er det jeg som har vært uheldig?

Lenke til kommentar

Vet om flere som har samme erfaring.

tror de får veldig mange meldinger via den siden...og derfor er det vanskelig å skille ut seriøse/useriøse.

De fleste har jo deaktivert denne uansett

Lenke til kommentar

Ja, regner med at damene får mange useriøse meldinger. Men når jeg først gir et kompliment og deretter kommer med en nøytral beskrivelse av hva jeg er ute etter så burde det være lett å se at meldingen er seriøs.

Jeg må forresten korrigere første innlegg. Et kort, enkelt og positivt svar er mottatt fra ei som er langt oppe på to-do listen. Jeg håper det ikke er unntaket som bekrefter regelen.

Lenke til kommentar

Vel, det er gjerne pimpen som administrerer meldinger på RE. Og akkurat det er en god grunn til å være skeptisk.

Så det jeg har funnet ut er å ringe nummeret som står i annonsen. Da er det jo greit om det er en dame som svarer :)

Lenke til kommentar
  • 3 weeks later...
Jeg bruker og har brukt meldingsystemet til RE med godt resultat. Synes det er en nyttig funksjon.

Samme gjelder meg - har relativt god erfaring med dette. Enkle spørsmål og får oftest enkle og greie svar .

Lenke til kommentar
  • 2 months later...

Et tips. Avslutt med å skriv at du foretrekker å skrive.

Hvorfor du får det svaret? Kun for egen del, 1 av 10 sånne type hendvendelser er seriøse, derfor vil jeg værtfall at noen ringer meg. Jeg føler en samtale er bedre enn skriftlig. Men fetish og dominans er mitt spesiell felt så jeg bruker ikke mye tid på forstå, vis jeg lurer på noe ønsker jeg en samtale. Uansett må ALLE ringe for å avtale første treff.

Lenke til kommentar
Jeg bruker og har brukt meldingsystemet til RE med godt resultat. Synes det er en nyttig funksjon.

Samme gjelder meg - har relativt god erfaring med dette. Enkle spørsmål og får oftest enkle og greie svar .

Fasitten er vel klar. Det kommer an på din spørsmålsstilling. Dette har det vært skrevet mye om, men muligens det er formyen å kreve at man leser seg opp. De tilfellerjeg ahr brukr "skrive" fuksjonen så har jeg fått et høffelig svar - selv om det har tatt litt tid.

Lenke til kommentar

Det synes jeg er fryktelig merkelig. Personlig foretrekker jeg å bli kontaktet på den måten, synes det er lettere å holde styr på meldingene og å gi ordentlige svar tilbake. Jeg svarer på absolutt alt og føler at det er flere seriøse henvendelser via siden enn over telefon. Hadde vært interessant å høre hva andre jenter tenker om saken?

Lenke til kommentar

På min RE går det mest i "knuller du uten kondom?" og "jeg gir deg 1 million kroner hvis du -insert something illegal-". Svært få er hyggelige og seriøse meldinger, dessuten så avtaler jeg ingenting (og legger ikke mye energi i kommunikasjonen heller) hvis de ikke ringer. Mail blir noe annet, der kommer det aldri noe tull faktisk. Med en gang folk blir anonyme så kommer galskapen frem, tydeligvis. Og veldig mange sender masse-meldinger med helt hinsides forespørsler, så jeg har nesten sluttet å ta RE-meldinger seriøst. Synd, men har andre ting å foreta meg.

Lenke til kommentar
  • 5 months later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...