Gå til innhold

Mavinsun, Drammen

Assman

Anbefalte innlegg

• 1 month later...

Jeg har vært hos Mavisun to tre ganger. En fyldig dame, men vil ikke si feit. Deilige store pupper som er gode å kose med. hun ble litt overrasket da jeg slikket henne og hun ga høyere og høyere lyd fra seg, og til slutt presset hodet gott mot musa da deg gikk for henne. It was crazy sa hun.
bj og vanlig sex ble utført med kondom. Jeg likte dama, og hennes figur tiltalte meg. Slikker henne igjen. Jeg har dog mistanke om at det kanskje ikke er samme dame neste gang jeg eventuelt møter henne. Hun opererer med minst to profiler på RE. Jeg har prøvd å kontakte begge, og det er samme dame.

Lenke til kommentar
  • 1 month later...

Hehe, nok å ta i....Ser at du anbefaler henne i en annen tråd.

Hun er litt langt unna for øyeblikket. Dessuten har hun timeprisen som har blitt den nye normalen; 2000. Når jeg selv opplever reallønnsnedgang er denne hobbyen den første som ryker så der spørs om det blir noe besøk uansett. Mavinsun holder tross alt fortsatt på en pris som er akseptabel for meg.

Lenke til kommentar