Gå til innhold

Oppsal Snapchat


Bernt.anker

Anbefalte innlegg

Det har vært en jente som har kalt seg Pernille1 på Snapchat nå gått over til lousie.m. Tilbyr treff for 3500 er usikker på om det er ekte eller ikke. Noen som har vært der?

Lenke til kommentar

Virker som de fleste Snap-babes som tilbyr treff, først prøver å selge bilder/filmer/VIP-tilgang, og så blir de stille eller borte. Det var en snap som eksponerte fake kontoer, og det var ikke få. Vet ikke om den eksisterer lenger. Det er sikkert noen legitime der inne et sted, men jeg for min del gidder ikke bruke tid og penger for å lete dem opp. 

  • Like 2
Lenke til kommentar

Snap kan virke litt sånn suggererende når du er i dialog, MEN gjør deg selv den tjenesten (hvis du vil ha møte eller ekte bilder) og ikke ønsker å føle deg lurt:

Be om et møte og stå på kravet. Da ser du om det holder vann.

Ekte bilder får du sjeldent. Be om en kort snap cam og se om du får det til. Hvis ikke så glem det. Snap samtale er også tull og tøys. Må se dama.

 

Lykke til!

Lenke til kommentar

Da møtte jeg henne på oppsal. Samme jenta som på bildene men hun ville ha pengene når vi traff hverandre på oppsal senter. Turte ikke med fare for at hun stakk av.. synd for hun er en deilig liten babe .

Lenke til kommentar
  • 4 weeks later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...