Gå til innhold

Sugardaters


sex42

Anbefalte innlegg

Noen her som har møtt noen jenter fra denne nettsiden? 

Jeg har møtt ei der inne som passer for de som liker maaaasse former. Deilig sex, suger deiligt

Har også møtt ei ung flott mørk jente fra Afrika der, og hun er oppvokst i Norge , nydelig, slank, store pupper.

Kom gjerne med tips og spm på pm, ikke sikker på å dele navnene offentlig😘

  • Thanks 1
Lenke til kommentar
  • 2 months later...

Har truffet et par veldig fornøyd,  mye god mus. Men traff ei en gang, har dessverre mista info og hun har lagt ned profil. Ei fra Ålgård, sykt god i senga og sykt god til å suge. Noen som vet hvem det er? Send PM kan betale for tips

Lenke til kommentar
  • 8 months later...
  • 4 weeks later...

Guys,

Hvordan er inntrykket deres av siden lately? Noen som kan dele noen erfaringer i Rogaland området?  

En del interessant , men veldig mange er kun keen på bilder...

Lenke til kommentar
  • 3 months later...
På 10.8.2022 den 23.43, andypandyrandy skrev:

Har truffet et par veldig fornøyd,  mye god mus. Men traff ei en gang, har dessverre mista info og hun har lagt ned profil. Ei fra Ålgård, sykt god i senga og sykt god til å suge. Noen som vet hvem det er? Send PM kan betale for tips

Var hun du snakker om fra Ålgård Norsk? 

Lenke til kommentar
  • 3 weeks later...

Kunne jeg nok, men føler det er litt feil overfor dem. Jenter som vil være mer anonyme enn eskorter, så da må jeg ha tillatelse først. Når det er sagt, så skjønner en tidlig hvem som setter seg selv for høyt. Det kjekke med dem er at det gjerne blir en kveld ut av det og en flaske vin. 

Lenke til kommentar

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...