Gå til innhold

Evig posting av animerte giffer?


Steinmann

Anbefalte innlegg

En poster har meninger om alle trådene i form av animerte giffer.

Er det nødvendig?

Skrulling1 :shock:

Sikkert ikke nødvendig, men heller ikke forbudt.

Det er jo ikke animerte giffer, men filmsnutter, og det er heller ikke alle tråder.

Personlig synes jeg de er underholdende, sikkert fordi jeg har sett Semileyr i alle varianter etter hvert.

Lenke til kommentar
Det er jo ikke animerte giffer, men filmsnutter, og det er heller ikke alle tråder.

Personlig synes jeg de er underholdende, sikkert fordi jeg har sett Semileyr i alle varianter etter hvert.

Teknisk sett er det animerte gifer, men iallfall for noen har de en viss underholdningsverdi, og jeg gjentar: Det er ikke forbudt.

Jeg er sikker på at flere av deltakerne her gjerne ville hatt flere bilder og videoer.

Lenke til kommentar
  • 5 weeks later...
  • 2 weeks later...

Enig at de kan være morsomme når de er brukt til rett tid og kontekst. Noen ganger klarer man ikke å skrive det man føler og når smileyene ikke er godt nok, så er gif-animasjoner ypperlig for å få fram et poeng. Har selv brukt dem en del ganger når jeg følte at kun tekst ikke var nok.

  • Like 1
Lenke til kommentar

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...