Gå til innhold

Damer i Bergen


Eventyrer

Anbefalte innlegg

  • 4 weeks later...

Ser at det er noen latinske babes som jobber sporadisk.

Bruna  og Gaby.

Begge er ok. Bruna har store naturlige pupper. Mens Gaby er mer slank, ansikts pen. virker som de jobber litt på si og dette er for å fylle opp gøy kontoen. 

 

Lenke til kommentar
  • 1 year later...

Jeg måtte nesten søke opp en av de faste jeg har besøkt i to år. For min del er Bruna helt fantastisk. Latinsk temperament, men glimt i øyet og med på veldig mye om kjemien stemmer. Jeg har hatt en del svært gode runder med henne

Lenke til kommentar
  • 2 months later...
På 6.1.2024 den 19.09, einride skrev:

Jeg måtte nesten søke opp en av de faste jeg har besøkt i to år. For min del er Bruna helt fantastisk. Latinsk temperament, men glimt i øyet og med på veldig mye om kjemien stemmer. Jeg har hatt en del svært gode runder med henne

Noen som har kontaktinfo til Bruna?

Lenke til kommentar

Hun har ikke vært aktiv på en stund nå. Hun har tilhold i Norge og en ordinær jobb ellers. Så vidt jeg vet så er hun snart tilbake igjen i arbeid nå, men hun tok seg en pause på en liten periode.

  • Like 1
Lenke til kommentar

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...